czwartek, 7 kwietnia 2011

[51] Stosik

Hej!
Czas na nowy stosik. Z poprzedniego przeczytałam wszystkie książki które były w nim zawarte ;) Tylko jeszcze czekam na wenę by napisać recenzje do książki ,,Merde! Rok w Paryżu'', Ukaże się ona na dniach.
A teraz czas przejść do nowego stosiku. Mam nadzieję ,że tak jak poprzednio przeczytam wszystkie te książki widoczne na zdjęciu.
Od góry:
1. ''Moja babcia ma chłopaka'' -  Katherine Parker
2. ''Jak pies z kotem'' - Patsy Brooks 
3. ''Kiedy piorun uderza'' - Meg Cabot
4. ''Ślicznotka'' - Andrzej Klawitter
5. ''Dziennik bulimiczki'' - Elizabeth Zoller Brigitte Kolloch
6. ''Tysiąc kulek'' - Peter Pohl
7. ''Błękitnokrwiści: Maskarada'' - Melissa De La Cruz ( 2 tom )
8. ''Błękitnokrwiści'' - Melissa De La Cruz ( 1 tom )
9. ''Błękitnokrwiści: Objawienie'' - Melissa De La Cruz ( 3 tom )
10. ''Tunele'' - Roderick Gordon , Brian Williams


16 komentarzy:

  1. Świetny stosik nie mogę się doczekać recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stosik!!! Jak Ci zazdroszczę tych wszystkich książek!
    Z tego stosiku czytałam jedynie "Kiedy piorun uderza". Polecam! Super książka!
    A wszystkie inne pozycje śnią mi się po nocach. I to nie jako koszmar, a piękny sen.
    Przepraszam, ale mi odbija :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny stosik :)

    zazdroszczę Błękitnokrwistych :P
    +
    Czekam na recenzję "Ślicznotki"

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny stosik!
    Ja również polecam 'Kiedy piorun uderza'. Świetna książka, zachęcam również do pozostałych części. I zazdroszczę 'Błękitnokrwistych' ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę ci błękitnokrwistych ;) Podobno świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Błękitnokrwistych czytałam - pierwszy tom zniechęcający, ale potem jest lepiej:)
    Za to "Tunele" mnie wciągnęły: na półce stoją wszystkie dotychczas wydane tomy tylko czasu na lekturę ostatniego (czwartego) brakuje:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem aktualnie w posiadaniu "Błękitnokrwistych" i "Tuneli" :D Powieść pani Melissy De La Cruz mam prawie za sobą, więc możesz się spodziewać w ciągu najbliższych dni (podejrzewam, że na początku następnego tygodnia)recenzji na moim blogu. Nie mogę się doczekac przeczytania "Tuneli". Natomiast, co do dzieła pani de la Cruz nie jestem przekonana ;p
    Co do reszty - nie mam zdania ;)

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem recenzji "Tysiąca kulek". Ja niestety nie przebrnęłam przez nią:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na recenzję "Ślicznotki" no i trochę zazdroszczę Błękitnokrwistych.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy zbiór, szczególnie Tunele. życzę dużo czasu aby można się było oddać lekturze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam "Moja babcia ma chłopaka" "Kiedy piorun uderza" i "Dziennik bulimiczki"... Ciekawa jestem recenzji "Ślicznotki" :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny ;) Zazdroszczę stosiku ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwszą od góry czytałam, a Kiedy piorun uderza czeka na półce

    OdpowiedzUsuń
  14. oj zazdroszczę takiej kolekcji i jestem ciekawa tych Błękitnokrwistych, bo jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń