środa, 16 marca 2011

[41] Stosik

Hej postanowiła dodać kolejny stosik. Co prawda zostały mi dwie książki.
Miasto kości - recenzji możecie spodziewać się do końca tygodnia. Po prostu czekam na wenę ;)) By napisać opinię...
Trzynastka na karku - musiałam już oddać do biblioteki ;( Ale kiedyś może ją jeszcze raz wypożyczę.

A teraz przedstawiam wam nowy stosik..
Liczę na to że wytrwam do końca i przeczytam wszystkie widoczne tu książki. Wiem że fotki nie najlepszej jakości ale miałam mały problem z aparatem ;P

Od góry:
- Zakochana kłamczucha / Valpieere
- Nienawidzę miłości / Marie Melison
- Felix i ja / Shaine Cassim
- Ania / Barbara Ciwoniuk
- Dewey: Wielki kot w małym mieście.
- Merde! Rok w Paryżu / Stephen Clarke
- Marley i ja / John Grogan
- Ofiara krwi / J.R. Ward

PA PA ;***


13 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym przeczytać "Merde! rok w Paryżu".
    Pozdrawiam, Klaudia.

    PS: Dlaczego wątpisz, że przeczytasz WW?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny stosik :) Z tych książek przeczytałam tylko 'Anię', ale z resztą chętnie bym się zapoznała. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Marleya!
    Niesamowicie zabawna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dewey! nie mogę się doczekać opini :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho! Widzę serię Ty+Ja :) Imponujący stosik. Życzę weny ;)
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.. o kilku z tego stosiku książkach słyszałam ;)
    Już się nie mogę doczekać twojej opinii ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Te książki z serii "Ty+ja=miłość" zdecydowanie nie są dla mnie. Jak już wiesz czytałam jedną książkę i nie przypadła mi do gustu. Po nich nie czujemy się syci... To jest za krótkie...
    "Anię" czytałam. I bardzo mi się spodobała :) Nie jest banalna ani jakoś specjalnie pokręcona.... Jest idealna ;)
    "Dewey" - sądząc po tytule i grzbiecie książki (;p) chciałabym ją przeczytać. Czy mi się zdaje, czy ta książka jest głównie o kotach?
    "Merde! Rok w Paryżu" - akurat czeka na mojej półce. Dzisiaj byłam w bibliotece i znalazłam ją na półce z niedawno oddanymi książkami ;)
    "Marley i ja" - oglądałam film, który mnie pod koniec wzruszył ;)
    A ta ostatnia książka jest mi nieznana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego stosu czytałam jedynie Marleya. Piękna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oprócz pierwszych trzech chciałabym przeczytać cały stosik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze stosiku czytałam tylko "Felix i ja" i nie podobała mi się ale może sięgnę po inne, nie będę oceniać serii po jednej książce.

    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  11. O, a tak się składa, że na "Merde!" poluję.
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego stosiku czytałam tylko Felix i ja, ale to i tak mało nieej już pamiętam. :d

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektórych nie znam, poczekam na Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń