środa, 9 marca 2011

[39] Miłość bez efektów specjalnych

Autor: Giova Selly
Tytuł: Miłość bez efektów specjalnych
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Ilość stron: 96
Czas czytania: 30 minut


Moja opinia: Mamy już recenzje trzeciej książki z tej serii. Te książki są lekkie i dlatego przyjemnie się je czyta. Są bardzo króciutkie więc w sam raz na dają się na chwile relaxu lub po prostu na krótką podróż autobusem itp. Wiem ,że w każdej z tych recenzji  się powtarzam no ale cóż innego można powiedzieć o książce która ma niespełna 100 stron.  Nie wiem czy ktoś zauważył ale każda książka jest pisana przez innego autora. Ale wszyscy bardzo podobnie piszą. Na mojej półce czekają już dwie następne pozycji z tej serii.

Ta książka opowiada nam o dziewczynie której rodzina mam taki jakby ,,dom dziecka''. Przyjmują do swojego domu dzieci które potrzebują schronienia. Tym razem do ich domu przyjeżdża przystojny chłopak który od razu wpada w oko Emilie. Na dodatek jest w tym samym wieku. Jednak nie podoba się to jej koledze. Gdyż on czuje wobec Emilie coś więcej niż tylko przyjaźń. Romain jest zazdrosny o swoją przyjaciółkę dlatego też będzie próbował walczyć o to z chłopakiem który niespodziewanie wkracza w życie Emilie. Czy Emilie obdarzy miłością któregoś z chłopaków? Tego dowiecie się czytając książkę ;)


Opis książki: Romain zna Emilie od początku podstawówki. Ale ostatnio jego uczucia do niej trochę się zmieniły? Zakochał się w niej. Niestety Romain odkrywa, że ma rywala? rywala o czarnych oczach, który nosi imię Youric.

4,5/6

Dodałam mały szczegół, teraz w notkach będe podawała też ,,wydawnictwo'' ;)

11 komentarzy:

  1. Raczej sobie odpuszczę... Jezeli mam coś przeczytać z tej serii to mi, szczerze mówiąc, jest to obojętne, byleby tylko uniknąć tej autorki... Jak na razie daję sobie spokój.
    A co do wydawnictwa to fajnie, że dodałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją na półce ale do niej nie zajrzałam ani razu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może już o tym wspominałam przy okazji wcześniejszych książek z tej serii, ale powtórzę, że to raczej nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mam ochoty może kiedyś.
    Ps.Zapraszam nn na nika-poleca

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam. Takie w sam raz na rozchmurzenie dnia. ;) Dodaję do linków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na mojego bloga, gdzie czeka na Ciebie niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chwilowo nie dla mnie, ale dziewczyna na okładce ma fajną kurtke ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam na takie książki teraz ochoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja czytałam ;> raczej nie zachwycają, ale jak wspomniałaś, są dobre do relaksu ;D

    u mnie nius :*
    [ pamietnik-czytania.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  10. Póki co nie bo stos książek czeka, ale może kiedyś ;D

    OdpowiedzUsuń