poniedziałek, 7 marca 2011

[38] Wybrana

Autor: P.C Cast + Kristin Cast
Tytuł: Wybrana
Ilość stron: 292
Czas czytania: 3 dni
Tom: 3

Moja opinia: 3 część słynnego cyklu napisanego przez matkę i córkę. Młoda adeptka Zoey musi sawić czoła nowym wyzwaniom. Książka zaczyna się 24 grudnia w dzień 17-tych urodzin Zoey. Dziewczyna jest już coraz starsza i musi stawić czoła coraz większym wyzwaniom. Ma 3 chłopaków - Heat zwykły śmiertelnik z byłego życia Zoey , Erik młody adept , który aktualnie chodzi z Zoey i Loren z którym dziewczyna flirtuje , a może coś więcej? Musi uleczyć swoją nieżywą jak i żywą przyjaciółkę Steve. Poznaje Nefret z coraz to gorszej strony.
Bardzo dużo dzieje się w życiu młodej adeptki. Ale wszystko zacznie się walić gdy straci dziewictwo z Lorenem , który jest jej nauczycielem. Dowie się że działał tylko , bo Nefret mu kazała. Erik ich przyłapie , jej przyjaciele dowiedzą się ze tak naprawdę Steve nie umarła a przynajmniej nie tak normalnie. Wszyscy najbliżsi z którymi się przyjaźniła będą się od niej odwracać. Jedyną osobą , z którą będzie umiała się porozumieć będzie Afrodyta. Co jest całkiem dziwne ! ;-)

Jestem mega szczęśliwa ,że mogłam przeczytać kolejną część tego wspaniałego cyklu. Książka tak jak i pozostałe części napisana jest lekko , bardzo przyjemnie się czyta. Najbardziej zaszokował mnie koniec książki. Oczywiście zaszokował mnie pozytywnie , bo nie spodziewałam się tego zupełnie. Obie autorki zakończyły w takim momencie ,że nie mogę się doczekać chwili w której sięgnę po 4 część. W książce dużo się dzieje, szybko się czyta , autorki zastosowały dużo zwrotów akcji. Myślę ,że każdy czytelnik będzie zachwycony! Gorąco polecam! Jedyne co mnie denerwowało to szkoła , przez którą zupełnie nie miałam czasu na czytanie książki ;PP Stąd taki długi okres czytania.

Opis książki: Do Domu Nocy zakradły się ciemne moce i żądza krwi, a szkolne przygody dorastającej wampirki Zoey Redbird stają się coraz bardziej tajemnicze. Ci, którzy wydawali się przyjaciółmi, okazują się wrogami, a co dziwniejsze, zaprzysięgli wrogowie stają się przyjaciółmi. Gdy zaufanie staje się towarem deficytowym. Zoey wie, że wszystko, co odkryje, musi być zachowane w tajemnicy przed resztą mieszkańców. Tak zaczyna się intrygująca trzecia część serii, w której odwaga Zoey zostanie wystawiona na większą próbę niż kiedykolwiek przedtem.


6/6
Hej wiem ,że recenzja trochę oklepana ale wg. nie wiedziałam co napisać! Mam nadzieję że nie zdradziłam wam zbyt wiele szczegółów.

10 komentarzy:

  1. Cały czas poluje na 1 część tej serii, ale niestety nie mogę na nią w bibliotece trafić a jak na razie środków na nią nie mam

    OdpowiedzUsuń
  2. nabieram na tą serię coraz większej chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, szkoła to największa przeszkoda w czytaniu, ale jak już się skończy mój rok szkolny, to na pewno sięgnę po tą serię, bo mam ją w planach od dawna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak post był pusty bo jak piałam niechcący zapisałam teraz zapraszam bo już go napisałam poprawnie ;) ;p

    Tak mam cała serie i ubóstwiam tą książkę ;D ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... gdy ta seria ukazała się w Polsce, miałam wielką ochotę ją przeczytać jednak z upływem czasu i przeczytanych negatywnych opinii jakoś tą ochotę straciłam. Wątpię, żebym przynajmniej w najbliższym czasie miała po nią sięgnąć. Może kiedyś spróbuję... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokochałam całą serię! A już jutro premiera nowej części!!!!!!!!! Jupi ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się za to zabrać w najbliższym czasie

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpierw muszę zacząć od pierwszej cześći z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam tylko dwie pierwsze części, ale gdy tylko najdzie okazja przeczytam i pozostałe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu przeczytam ten tom. Ale moje wrażenia raczej będą gorsze.

    OdpowiedzUsuń