piątek, 4 marca 2011

[37] Zapowiedź burzy

Autor: Marie-Sophie Vernet
Tytuł: Zapowiedź burzy
Ilość stron: 114
Czas czytania: 30 minut

Moja opinia: Główną bohaterką jest 15-letnia Agata. Do jej domu przyjeżdża na 2 tygodnie Amerykanka o niespotykanym imieniu Oona. Jest ona córką przyjaciółki ojca Agaty. Oona ma przyjechać do ich domu by trochę podszkolić język. Agata jest wściekła. Na dodatek Oona zaprzyjaźnia się z kolegami Agaty. Dziewczyna nie może znieść swojego nowego gościa.

Książka pomimo bardzo krótkiej treści jest dosyć ciekawa. To już moja druga książka tego cyklu. Muszę przyznać że książki z tej serii bardzo szybko i łatwo się czyta. Chwilami irytowało mnie zachowanie Agaty. Książka napisana w bardzo prosty sposób. Cóż moja ocena jest pół na pół. Ciekawa i krótka ale zarazem nie powala na kolana. !
 
 Opis książki: Agata jest wściekła - na czas tak oczekiwanych wakacji nad morzem ojciec zaprosił jakąś Amerykankę, niewiele starszą od niej. Agata, zazdrosna i wyprowadzona z równowagi, nie może znieść, że Ona podbija serca jej najbliższych przyjaciół, zwłaszcza Zaca. Dlaczego jej ojcu tak bardzo zależy na tej obcej dziewczynie? Czy jej niepożądana obecność kryje jakiś rodzinny sekret? Uwaga, nadchodzi burza! 
 
4,5/6

12 komentarzy:

  1. Czytałam jedna książkę z tej serii a mianowicie "Miłość bez efektów specjalnych" zgadzam się że książki czyta się szybko i przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ehhh... Nie dla mnie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm... nie czytałam tej książki ale przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam ją, ale już dawno temu i mało z niej pamiętam. Nie wiem czy będziesz szczęśliwa, ale została wytypowana przeze mnie do pokazania swojej biblioteczki. ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mhmm... po lekturze "Letnie zwierzenia" sądzę, że raczej jej nie przeczytam. Byłaby to strata czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jedną książkę z tej serii i nie podobała mi się więc po tą książkę pewnie nie sięgnę.

    Ps.Zapraszam na nową specjalną notkę [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej jeszcze nie spotkałam :D

    u mnie nn :)
    pamietnik-czytania.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich książek... o niczym, po prostu. Przynajmniej ja je tak odbieram. Chociaż lubię czytać stare obyczajówki :D W nich jest zawsze coś więcej niż obecnie - problemy z chłopakami. I są lekkie, przyjemne na wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czuję się chwilowo dobrze w takiej tematyce, ale może kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń