wtorek, 1 marca 2011

[36] Stosik

Hej postanowiłam dodać stosik. W tym stosiku znajdują się książki które zostaną zrecenzowane w najbliższym czasie. I wszystkie co do jednej  na pewno przeczytam ;-)

Od góry:
- Zapowiedź burzy  / Marie-Spohie Vernot 
- Miłość bez efektów specjalnych / Giova Sally
- Wybrana / P.C Cast + Kristin Cast
- Trzynastka na karku / Katarzyna Majgier
- Marzycielki / Katarzyna Majgier
- Miasto kości / Cassandra Clare
+ Nieposkromiona / P.C Cast + Kristin Cast

Ten (+) znaczy że książka też znajduje się w stosiku. Niestety nie miałam możliwości zrobienia jej zdjęcia. Gdyż aktualnie czyta ją koleżanka. ;-)

Buziaczki ;***

14 komentarzy:

  1. Super stos! Miasto kości kiedyś czytałam i wtedy mnie oczarowało. Z panią Majgier miałam kiedyś bliższy kontakt, a jej książki są naprawdę pełne ciepła i humoru, także polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super !!!! heh a Wybraną już czytałam :**

    Donia :*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stos :D Dary Anioła są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sagę Domu Nocy posiadam, co już pewnie wiesz, Trzynastkę na karku przeczytałam dokładnie w dniu moich trzynastych urodzin ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja czekam na Miasto Kości i Wybraną

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm...
    Stosik ciekawy Miłość bez efektów specjalnych czytałam i Wybraną też ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stosik. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam jedynie Miasto kości i jestem ciekawa co niej sądzisz

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahh. Z chęcią podkradłabym ci Wybraną i Nieposkromioną. xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie czekam na "Miasto kości" (które bym Ci chętnie podebrała :)).

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam z niecierpliwością na recenzje sagi "Dom nocy"

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak spodobają Ci się "Marzycielki" i "Trzynastka na karku" :>

    OdpowiedzUsuń