niedziela, 27 lutego 2011

[35] Mój uwodziciel

Autor: Michel Amelin
Tytuł: Mój uwodziciel
Ilość stron: 96
Czas czytania: 30 minut


Moja opinia: Ta krótka historia opowiada nam o 14-letniej Sarze. Mieszka ona ze swoją matką , która jest tłumaczką powieści. Ojciec sary zginął dwa lata temu w wypadku samochodowym. Dziewczyna podkochuje się w bracie swojej najlepszej przyjaciółki. Tak bardzo jej się podoba ,że namawia swoją mamę na wspólny wyjazd. Gdzie ma być Olivia i jej brat. Jednak na tym wyjeździe dużo się zmienia. Sara poznaje prawdziwe oblicze Bruc'a i czuje do niego obrzydzenie. Ale poznaje innego chłopaka z którym świetnie się dogaduje. jego mama zginęła rok temu na raka. Oboje są szczęśliwi i mama Sary również bo znalazła sobie nowego mężczyznę. Jednym słowem Happy And.

Po pierwsze wybrałam tę książkę ponieważ miałam ochotę na coś lekkiego. Książka odegrała swoja rolę. Przeczytałam ją w mgnieniu oka, ponieważ jest krótka o wiele za krótka. Książkę przyjemnie się czytało. Widziałam kilka negatywnych opinii o tej serii. Jednak ta pozycja mi się spodobała. Co do okładki to nie jest jakaś rewelacyjna. Taka prosta!. I jeszcze jeden minusik za ten podział wiekowy na okładce. 12-16 lat? Wg. się z tym nie zgadzam.

Opis książki: Bruce jest prawdziwym serc łamaczem, szaleją za nim wszystkie dziewczyny. Sara świata poza nim nie widzi. Podąża za nim nawet podczas wakacji, gdy wyjeżdża do Bretanii! A jednak, kiedy Bruce raczy wreszcie ją zauważyć, Sara nie czuje się już tak poruszona... Odruchy serca są nieprzewidywalne, a Werner, spotkany na skałach, zachwiał pewnością Sary...

4,5/6


Nie wiem czy ktoś zauważył ale powinien pojawić się stosik na marzec. Niestety w tym miesiącu nie będzie stosiku ponieważ:
a) Z całego stosiku przeczytałam tylko jedna książkę. 
b) Aktualnie czytam książki które nie są w zawartości stosiku
Przykro mi ;((
A następny stosik pojawi się ... nie wiem kiedy ale będzie ! ;-)

7 komentarzy:

  1. Historia sama w sobie wydaje się być ciekawa, ale nie sądzę, żebym po nią sięgnęła w najbliższym czasie, tym bardziej, że nie jestem już w tej grupie wiekowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi całkiem nieźle, takie lekkie na odstresowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam parę książek z tej serii, ale tej akurat nie. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam jedną książkę z tej serii i niezbyt mi się podobała więc raczej po nią nie sięgnę.
    Ps.Zapraszam na nn [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm... mam 3 książki z tej serii i są fajne. Jak będę miała okazje to przeczytam ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez jakiś czas chciałam to przeczytać, ale dowiedziałam się, że podobno jest ta seria beznadziejna, więc sobie podaruję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie nie. Czytałam już jedną z tej serii i kompletne dno. Tej też nie ruszę, pomimo dobrej oceny.

    OdpowiedzUsuń