sobota, 26 lutego 2011

[34] Zdradzona Dom Nocy 2

Autor: P.C Cast + Kristin Cast
Tytuł: Zdradzona
Ilość stron: 352
Czas czytania: 3 dni
Tom: 2

Moja opinia: W sumie to nie wiem od czego zacząć. Hmm..książkę pożyczyłam od swojej przyjaciółki która jest zaopatrzona w całą serię ;PP
1 część bardzo mi się spodobała a co do drugiej części to .. po prostu powaliła mnie na kolana. W tej części powiło się wile zwrotów akcji  których nikt się nie spodziewa...
Pewne fragmenty są dość banalne.
Co do okładki to bardzo mi się podoba. Uwielbiam kolor niebieski. A w połączeniu z czarnym wyszło po prostu ślicznie. Obrazek też jest niczego sobie.

Po miesiącu wracamy do Domu nocy. Na początku jest przypomnienie z poprzedniej części.
Młoda adeptka w drugiej części musi sprostać wielu nowym zadaniom. Została przewodniczącą Cór Ciemności. Chodzi z najprzystojniejszym adeptem Erikiem. Ciągle spotyka się z Heatem ( chłopak z dawnego życia Zoey ). A na dodatek zaczyna flirtować z dorosłym wampirem Lorenem. Który jest nauczycielem. W okolicy ginie kilka nastolatków z dawnej szkoły Zoey. Wszystkie tropy dowodzą że to wampiry są winne. Młoda adeptka poznała Nefret z troszkę innej strony. Zupełnie nie wie co o tym myśleć. Gdy jej mentorka spotyka się z duchami osób które nie ukończyły przemiany w dorosłego wampira. Wszystko wydaje się być skomplikowane , ale to nie wszystko. Gdy umiera jej przyjaciółka ( nie powiem która ) Zoey jest załamana. na koniec książki autorki jak zwykle zostawiają kilka niewyjaśnionych spraw.

Książka jest lekka i przyjemna w czytaniu. Będzie trzymała was w napięciu. Na prawdę książka jest godna polecenia ;-)


Opis książki: Zoey Redbird, adeptka w szkole wampirów, czuje, że wreszcie odnalazła swoje miejsce na ziemi. Została przewodniczącą Cór Ciemności i co ważniejsze, ma chłopaka... a nawet dwóch.

Tymczasem w środowisku zwykłych śmiertelników dochodzi do tragedii − ginie kilkoro nastolatków, a wszystkie tropy wiodą do Domu Nocy.  Kiedy ludziom z jej dawnego otoczenia grozi niebezpieczeństwo, Zoey zaczyna sobie uświadamiać, że niezwykła moc, jaką została obdarzona, obraca się przeciwko jej najbliższym. Dziewczyna musi znaleźć w sobie dość odwagi, by stawić czoło najgorszemu – zdradzie.

6/6

14 komentarzy:

  1. Jeśli będę miała taką okazję, to ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i także mi się spodobała. A tak nawiasem mówiąc to jutro u mnie ukażę się recenzja Naznaczonej. :d xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro druga część powaliła Cię na kolana to ciekawa będę jak spodoba Ci się 3 lub 4, a 5 wychodzi 8 marca - Dzień Kobiet ;) Mnie osobiście podobają się te książki, wszystkie są u mnie na półce, jednak drażni mnie to, że autorki próbują być na siłę młodzieżowe ;/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam cała serie i się 5 części nie mogę doczekać ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta część mnie denerwowała, następnej jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka ocena tylko zachęca do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam ale mam na to ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale Ty szybko czytasz. a książkę być może przeczytam, słyszałam wiele o tej serii i raczej wszystkim się podobała.

    PS no właśnie zamówiłam 'brunetki kontratakują' w bibliotece, już się jej nie mogę doczekać. ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czytałam i bardzo mi się podobało. Lubię takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam i jestem na tak :)

    u mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tej serii nie wiem co sądzić. Czasem czuję do niej wielką niechęć, a czasem mam chęć ją przeczytać. A teraz wielka pustka w głowie :D

    Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie seria to porażka (czytałam 2 tomy), ale dałam jej jeszcze szanse i dwa kolejne biblioteczne wydania czekają na półce :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie tą serię.może nie jest wybitna,ale przyjemnie się czyta o przygodach Zoey Redbird.

    OdpowiedzUsuń