niedziela, 20 lutego 2011

[33] Jak poślubić wampira milionera

Autor: Kerrelyn Sparks
Tytuł: Jak poślubić wampira milionera 
Ilość stron: 336
Czas czytania: 2 dni 

Moja opinia: Jeju nie wiem co powiedzieć! Ta książka po prostu jest nie do opisania. Cudownie się ją czytało. Pokochałam bohaterów tej książki. (tylko tych dobrych). 
Fabuła niesamowita ;-) Wszystko jest takie fascynujące. Już od pierwszej strony książka robi wrażenie. 
Autorka jest boska. Mam nadzieję ,że będę miała okazję spotkać się jeszcze z którąś z jej powieści. 
Książke szybko się czyta. Jest napisane przez autorke która podbiła wiele serc swoimi powieściami. Jestem zachwycona ,że miałam okazję zapoznać się z tą książką. 
Muszę przyznać ,że ta książka owładnęła moje serce. 
Wszystko zaczyna się od tego,że jeden z wampirów w nietypowy sposób traci kieł. W jedną noc musi znaleść dentystę, który wstawi mu kieł. 
Wchodzi do pewnej kliniki, gdzie spotyka piękną dentystkę. Jest ona śmiertnelna. Okazuje się że pewna grupa chce ją zabić. 
Roman uratuj kobietę. Schroni ją ale jak ona zareaguje gdy dowie się, że jest wampirem? 
Czy można żyć przy boku tak przystojngo mężczyzny który jest ... wampirem? 
Co zrobi? Przecież jej ojciec zajmuje się zabijaniem wampirów. 

Książka wzbudza dużo emocji. Będzie was trzymała w napięciu aż do samego końca. ! 
GORĄCO POLECAM!!! 


Opis książki: Roman Draganesti jest czarujący, przystojny, bogaty... i jest wampirem. Wampirem, który stracił właśnie kieł, wgryzając się w coś, w co nie powinien. Teraz ma jedną noc na znalezienie dentysty, zanim zostanie skazany na wieczność z krzywym zgryzem.  Sprawy Shanny Whelan też nie układają się za dobrze. Po tym jak była świadkiem morderstwa,jest następna do likwidacji na mafijnej liście. A jej dentystyczna kariera stoi pod znakiem zapytania, bo Shanna boi się widoku krwi. Kiedy Roman ratuje ją przed zabójcą, Shanna zastanawia się, czy znalazła mężczyznę, który sprawi, że jej życie nabierze kolorów. Czy jednak – choć wzajemne zauroczenie jest natychmiastowe i namiętne – zdoła przezwyciężyć strach i wyleczy Romana? A jeśli tak, to co powstrzyma zakochanego Romana… przed jego naturą?

6/6

18 komentarzy:

  1. Bardzo chcę przeczyać. Widziałam jej różne książki np. ta, ja cie kocham a ty śpisz, wampirze itp ale zastanawiałam się, czy to jakieś sagi i ważna jest kolejność czy to osobne opowiadania. Nie wiesz przypadkiem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że gdzieś na nią trafię, bo już dodałam ją do planowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodana na listę "do przeczytania".
    Ps.Zapraszam na nn na nika-poleca

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym i następnym miesiącu raczej nie, gdyż muszę przeczytać jeszcze 16 książek, a w szafie rośnie mi nowy stosik :) Po przeczytaniu opowiadań i powieści z tych dwóch stosików, poszukam tej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tej autorki kilka dni temu czytałam inną książkę "Wampiry wola szatynki". Z niej wiem co wyszło z miłości wampira i śmiertelnej kobiety, ponieważ wspominana przeze mnie książka jest trzecia częścią serii :) Tak przy okazji: u mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu przeczytam tę i pozostałe książki tej autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam w ręku, ale odłożyłam na półkę. :< Jutro pójdę do biblioteki i ją wypożyczę jak będzie dostępna. ;)przeprowadzka > http://librairie.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na nn na nika-poleca

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką chęcią ją przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  10. Po twojej ocenie stwierdzam z chęcią ją przeczytam naprawdę książka wydaje się fajna ;)

    PS , dziękuje bardzo i ja ciebie także dodaje do linków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I'll right away snatch your rss feed as I can not find your email subscription link or newsletter service. Do you'νе any?

    Plеase allow me understand so thаt I may just subscribe.

    Τhаnκs.

    Visit my blog - wiocha - Social.Sharkbytecrm.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi frienԁs, how iѕ аll, аnԁ ωhаt you wish for
    to ѕay concerning this piecе of wгiting, in my νiеw its actuallу awesome іn suppoгt οf
    me.

    Alsο visit my blog post: Read the Full Piece of writing

    OdpowiedzUsuń
  13. Fіrst of all I would like tο sаy fаntastic blog!
    I had a quick questiоn which I'd like to ask if you don't
    mind. I wаs сuгious to find out how you
    centeг yοurself and clear your mind priοr to wrіting.
    I hаve hаd a difficult time cleaгing my mind in
    getting my ideas out. Ι trulу do take pleasure in writing
    howeνer it juѕt seems like the first 10 to 15 minutes are gеnerаlly lοst
    simрly just tгying to figure out hoω to bеgin.
    Any іdeaѕ oг tіps? Thаnκ you!


    my weblog odzież damska

    OdpowiedzUsuń
  14. Asking quеѕtions aгe actuаlly goοd thing if you aгe not understanding something
    entirely, but thiѕ piece οf ωriting gives fastіdious unԁerstаnding уet.


    My site - fotograf wrocław

    OdpowiedzUsuń
  15. I do not knoω whеthеr it's just me or if everybody else encountering issues with your blog. It looks like some of the written text in your posts are running off the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to them too? This may be a issue with my internet browser because I've had this happen prevіouslу.
    Thanks

    Ϻy hοmepage ... visit the following webpage

    OdpowiedzUsuń