środa, 16 lutego 2011

[32] Wszystko tylko nie mięta

Autor: Ewa Nowak
Tytuł: Wszystko, tylko nie mięta
Ilość stron: 192
Czas czytania: 1 dzień

Moja opinia: To nie pierwsza powieść Pani Nowak z którą miałam przyjemność się zapoznać.  Ta książka była lekka i fajnie się ją czytało. Pani Ewa  świetnie przedstawiła wszystkich bohaterów owej książki. Czytając ją śmiałam się do łez ;-) Książka zaczyna świetną serię. Myśle ,że w przyszłości sięgnę po więcej powieści tej autorki. 

W tej części autorka przedstawia nam rodzinę Gwidoszów. Ich zainteresowania , dylematy ;-) 
Zwariowana rodzina , mama , tata i trójka dzieci. Niby nic szalonego , ale jeśli bliżej się z nimi zapoznamy gwarantują świetną zabawę. 

Moim ulubionym wątkiem książki jest list Malwiny z wycieczki szkolnej ;-) 
Polecam książkę wszystkim i tym młodszym i tym troszkę starszym. 


Opis książki: Pamiętasz najbardziej atrakcyjnego chłopaka w szkole? Czy nie kusiło cię, żeby założyć czapkę niewidkę i zajrzeć, co robi, gdy jest sam w domu? O czym marzy, czym się zajmuje i w kim się kocha? Dzięki tej książce poznasz przystojnego Kubę i jego niepowtarzalną rodzinkę. Na forum dyskusyjnym jedna z czytelniczek napisała: "Gdzie mieszka Kuba Gwidosz? Żądam numeru jego telefonu!" Czy powieść może mieć lepszą rekomendację?

5/6

 

19 komentarzy:

  1. Czytałam bardzo dawno temu. Przepadałam za serią Ewy Nowak, ale potem zdecydowanie mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam i muszę powiedzieć, że nie śmiałam się zbyt często. Malwina popadła w coś, czego nie można nazwać anoreksją. Zakochała się w jakimś piosenkarzu, a jej rodzina myślała, że coś jej się stało. Potem zaczęła chodzić z Pawłem, kolegą Kuby. Natomiast on sam poznał Magdę, w której się zakochał i pomimo jej choroby, dziecięcego porażenia mózgowego, uważał ją za całkiem normalną. I zgadzam się z Tobą w tej kwesti, że Pani Nowak świetnie przedstawiła wszystkich bohaterów powieści.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze książek tej autorki i widzę że muszę się za jakąś obejrzeć.Pozdrawiam [nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  4. Te książki mnie prześladują!
    Kto wie, może kiedyś sięgnę ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. nie specjalnie lubię książki polskich autorów ale na tą chyba się jednak skuszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Tą książkę czytałam jako pierwszą z serii i bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tą autorkę, jednak tej książki jeszcze nie czytałam, ale z chęcią po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah^^ Nie dla mnie, choć mam nadzieję, że kiedyś przekonam się do polskich autorów... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam już 3 książki tej autorki. Z tą nie miałam jeszcze okazji się zapoznać

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam i podobała mi się, ale gdy sięgnęłam po kolejne części to szczerze powiedziawszy rozcarowałam się.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam dwie książki tej autorki. Jedna była beznadziejna, druga mi się nawet podobała. Może i po tę sięgnę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Stwierdzam,że książki Ewy Nowak nie są dla mnie. Mimo że w domu posiadam "Kiedyś na pewno", nie spieszy mi się do jej przeczytania. Chociaż już druga osoba chwali tę że autorkę, więc może czas przełamać się i sięgnąć? Zobaczymy :D
    No, nareszcie trafiłam na bloga pisanego przez nastolatkę, a nie kogoś dorosłego ^^" Co jak co, ale inne gusta mamy - niestety. Czuję jednak, że tu będę częstym gościem :D
    Dodana do linków ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam ją dawno temu. Przydałaby się powtórka. ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zbieram się, aby przeczytać jakąkolwiek książkę Pani Nowak, ale powiem, że zachęciły mnie do tego wspólne kolonie z jej wspaniałą córką - Idą. ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej jeszcze nie dopadłam :-X

    u mnie nn :)
    [ pamietnik-czytania.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  16. http://magiczny-swiat-ksiazek100.blogspot.com
    polecam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba mój ulubiony tom, w zasadzie na równi z "Krzywe 10". te pierwsze z serii książki są naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam książkę Ewy Nowak "Krzywe 10" fajna:D

    OdpowiedzUsuń