środa, 9 lutego 2011

[30] Naznaczona

Tytuł: Naznaczona
Autor: P.C Cast + Kristin Cast
Ilość stron: 328
Czas czytania: 2 dni 

Moja opinia: Zupełnie nie wiem co napisać o tej książce!.
Może zacznę od tego , że jestem strasznie szczęśliwa , iż mogłam przeczytać tę książkę. Wszystko w tej książce wydaje mi się super ! Sam pomysł , do tego bohaterowie , sposób pisanie !.. Cudeńko. Jedynie co mi się nie spodobało to zbyt częste używanie przekleństw. Ale to szczegół w porównaniu z całą resztą.
Zaczynając książkę myślałam , że będzie to coś w stylu Zmierzchu. Ale całkowicie się pomyliłam.
Wiem że opinie tej książki są podzielone ale moja jest pozytywna. Dlatego książkę polecam ! Autorki świetnie opisywały wszystkie szczegóły , super przedstawiły poszczególnych bohaterów.

Ta książka rozpoczyna nową serię Życie Zoey gwałtownie się zmienia gdy zostaje naznaczona. Jej matka i ojczym wg. nie wiedzą co zrobić. Więc jej ukochana babcia zawozi ją do Domu Nocy. Gdzie przejdzie przemianę w dorosłego wampira. W Domu Nocy Zoey szybko znajduje nowych przyjaciół i powoli się zadamawia. Lecz ona jest wyjątkowa , jej znak na czole jest wypełniony. W krótkim czasie Zoey zauważa że ma nadprzyrodzoną zdolność odczuwania 5 żywiołów. Wie że bogini wzięła ją by wypełniła jakąś misję. Zoey domyśla się o co chodzi. Podpowiem tylko że będzie próbowała zostać kapłanką Cór Ciemności. 

 W tej części nie do końca zostały wyjaśnione wszystkie sparay. Większości dowiemy się po przeczytaniu kolejnych tomów, Dlatego też już nie mogę się doczekać kiedy sięgnę po drugi tom.


Opis książki: Akcja rozgrywa się w środowisku amerykańskich nastolatków naznaczonych wampiryzmem, uczęszczających do specjalnej szkoły, pozwalającej im zdobyć kwalifikacje dorosłego wampira.
Początkująca wampirzyca, Zoey Redbird, trafia do szkoły Domu Nocy. To tu będzie musiała przejść nieodzowną Przemianę, by zdobyć kwalifikacje dorosłego wampira.
Pomimo początkowych trudności, przyzwyczaja się do nadprzyrodzonych zdolności, jakimi obdarzyła ją Nyx, Bogini Wampirów, i coraz lepiej wchodzi w rolę nowej przywódczyni Cór Ciemności. I co najważniejsze - zaczyna czuć się w Domu Nocy, jak w swym własnym. Ma swego chłopaka, a nawet... dwóch. Ale oto zdarza się coś niewyobrażalnego. Pewnego dnia w zewnętrznym świecie ludzi ginie kilkoro nastolatków, a wszystkie ślady prowadzą do Domu Nocy. Zoey zaczyna zdawać sobie sprawę, że nadprzyrodzone siły, które wyróżniają ją spośród innych, mogą też obrócić się przeciwko jej najbliższym. Dziewczyna zwraca się o pomoc do swych nowych przyjaciół, a wtedy śmierć zakrada się również do Domu Nocy. Zoey musi pogodzić się ze zdradą, która łamie jej serce i podkopuje fundamenty jej nowo zbudowanego świata.
ukryj.

6/6


20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę koniecznie przeczytać. Do listy dołączać jej nie muszę, bo wiem o tym już od dawna :) A recenzja niezła... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam, nawet wszystkie części stoją u mnie na półce. Mnie jakoś specjalnie nie zachwyciła pierwsza część, ale z każdym następnym robi się lepiej ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka mi osobiście się nie podobała, ale dałam szansę jeszcze raz dla trzeciej części ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam, też mi się podobała :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachęciłaś mnie :) Już dawno nie miałam do czynienia z wampirzą literaturą, więc z pewnością przeczytam tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu stoi na mojej półce ale nie skończyłam jeszcze książek z poprzedniego wypadu do miasta więc na razie musi zaczekać.
    Ps.Zapraszam na nową notkę na nika-poleca

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja właśnie przeczytałam II tom, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam sb ją na na wycieczce w Toruniu i od razu w drodze powrotnej przeczytałam. Świetna fabuła! Mi się bardzo podobała! ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Chociaż recenzja brzmi zachęcająco, ja nie jestem pewna. ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanawiam się nad nią ale nie byłam pewna twoja recenzja bardziej mnie do tego zachęciła by ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam na swoim blogu recenzje tej książki . I tak jak tobie bardzo mi się podobała . Osobiście przeczytałam 3 dalsze części tej serii . Bardzo mi się podobały . Ale najbardziej ostatnia . Nie długo dodam ich recenzje . Pozdrawiam marta27

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na nn na nika-poleca

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam i nie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  15. o, nie komentowałam jeszcze tego posta, a byłam pewna, że to zrobiłam xD
    Nie czytałam jej, ale czytałam dalsze części i z niecierpliwością czekam, aż dorwę się do ostatniej :)

    u mnie nn :D
    [ pamietnik-czytania.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle pochlebnych opinii słyszałam o tej książce, jednak nie wiem czy sięgnę. Chyba chcę odpocząć od wszelkich wampirów:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo wielu negatywnych opinii mam chęc przeczytac ta serię, a twoja recenzja jeszcze mnie w tym utwierdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na nn na nika-poleca Dziś "Zdrada" II tom Innych aniołów

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepsza książka jaką kiedykolwiek czytałam, Osaczona już najnowszy tom ;) zamierzam czytać po ang bo nie mogę się doczekać. Bo po ang. już następna po Osaczonej wyszla ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam nawet nie tak dawno.Głównie dzięki twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń