czwartek, 3 lutego 2011

[29] Kraina cienia

Autor: Meg Cabot
Tytuł: Kraina cienia
Ilość stron: 192
Czas czytania: 1 dzień

Moja opinia: Chodząc między półkami w bibliotece w oko wpadła mi akurat ta książka.
Zobaczyłam że jest to pierwszy tom serii Pośredniczka. Od razu ją wypożyczyłam. Jeszcze w ten sam dzień zaczęłam czytać. Cała książka od deski do deski strasznie mnie wciągnęła. Jest niewiarygodnie ciekawa , patrząc na okładkę.
Na pewno nie spodziewałam się czegoś takiego ! Książke na pewno długo będę pamiętała. Mam nadzieję że w bibliotece znajdę reszte części tego cyklu.
Ksiązka jest bardzo lekka w czytaniu. Jeśli zaczniecie czytać to mogę was zapewnić że na krok jej nie odstąpicie.

A książka opowiada nam o Suze , która wyprowadza się do miasta w którym przebywa jej matka , ojczym i 3 przyrodni bracia.
Dziewczyna umie rozmawiać z duchami , może je dotykać a nawet czasem nieźle im nakopać !. Gdy wchodzi do swojego nowego pokoju zauważa pewnego przystojnego ducha ! ( patrz na okładkę ). Gdy zostaje z nim sam na sam .. próbuje go wygnać , ale on się tylko z niej naśmiewa. Mówi że tkwi tu już 150 lat i nie ma zamaru się stąd ruszczać.
Przecież Suze nie może mieszkać z duchem w jednym pokoju !.
Potem zaczyna się już niezła akcja ! Nie chcę wam za dużo zdradzać.
Dopowiem tylko że w książce nie zabrakło chumoru ;)

Opis książki: Suze jest pośredniczką, a to znaczy, że spędza sporo czasu na kierowaniu błąkających się dusz zmarłych w zaświaty. Ale to nie takie proste - nie wszystkie duchy tego chcą. Tuż po przyjeździe do Kalifornii Suze czeka sprawdzian, a jeszcze nawet nie zdążyła się rozpakować. Pewien okrutny duch piekielnie pragnie zamienić jej życie w koszmar. Na szczęście Suze dzieli sypialnię z Jesse`em - najwspanialszym ze wszystkich duchów. Ale czy ośmieli się zrobić pierwszy krokW końcu to najseksowniejszy duch w mieście!

6/6

Chciałam powiedzieć iż wiem , że dziś moja opinia jest strasznie płytka ale jakoś nie mogę wymyślić nic innego.

16 komentarzy:

  1. Czytałam tą książkę i musze przyznac że bardzo dobra.Niestety w bibliotece nie było drugiej części, jednak gdy przyuważe ją gdzieś to z chęcia poczytam o dalszych losach Suze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pewna, że zabiorę się za Pośredniczkę, ponieważ uwielbiam twórczość Meg Cabot.
    Rzadko korzystam z bibliotek, najczęściej czytam ebooki, albo kupuję książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam jedna książkę z tej serii i mi się podobała niestety nie ma innych części u mnie w bibliotece więc jestem skazana na e-booka

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam ją dawno temu, ale chętnie bym do niej wróciła ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. motyw z przystojnym duchem wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nieźle się uczepiłaś tej Meg Cabot xD

    Akurat tej książki nie miałam okazji przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo pochlebniej oceny nie przeczytam, gdyż za Cabot nie przepadam ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Obecnie ta część "Pośredniczki" spoczywa sobie w momi mp4 :D Ale raczej jej nie przeczytam, gdyż czytałam inne książki z tej serii i to nawet nie początek, więc nie ma się po co za tą zabierać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka która od dawna za mną chodzi jednak co się wybiorę do biblioteki to jej nie ma i tak jestem skazana na ebook.

    Ps.Zapraszam na nową notkę na nika-poleca
    Dzisiejszą książką jest V tom Błękitnokrwistych Zbłąkany anioł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą serię ! Chociaż zazwyczaj książek nie ma w bibliotece i czytam nie po kolei xd

    u mnie nn :)
    [ pamietnik-czytania.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam w bibliotece, na pewno kiedyś po nią sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na nową notkę na nika-poleca

    OdpowiedzUsuń
  13. Seria jest świetna xD W każdej dużo humoru, no i pod koniec akcja nieźle rozwija się z Jesse'em ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam i jakoś nie jestm nią szczególnie zachwycona.
    Była pospolita i niczym nie wyróżniała się z pośród książek Meg Cabot.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tej autorki mam w planach jak na razie jedynie Nienasyconych. Zobaczymy co mi z tego wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń