sobota, 29 stycznia 2011

[28] Pamiętnik nastolatki 2



Autor: Beata Andrzejczuk
Tytuł: Pamiętnik nastolatki 2
Ilość stron: 208
Czas czytania: 1 dzień

Moja opinia: Po udanej pierwszej części postanowiłam sięgnąć po drugą. Książka jest bardzo realistyczna, wszystko jest opisane jak w prawdziwym życiu. Dom , szkoła , problemy miłosne , problemy z rodzicami itp.
Książka jest bardzo lekka , napisana świetnym językiem. Szybko się czyta
W tej części chodzi głównie o miłość. Natalia już wie chyba z kim chce być , lecz gdy się zdecydowała było już za późno.
Jacek chodzi teraz z Agnieszką. Natka jest przybita , smutna i wg. bez życia.
Chciałam dodać że najbardziej spodobał mi się koniec książki gdzie Jacek powiedział , że nie może być z Natką gdyż przy niej całkiem wariuje. Gdy jest przy niej chce być tylko z nią i zapomina o całym świecie.
Moim marzeniem będzie by Pani Beata napisała trzecią część , gdyż bardzo bym chciała dowiedzieć się jak potoczą się dalsze losy Natalii.

W tej części Natalia wraca do Bartosza , lecz po jakimś czasie widzi że to nie jest miłość. Wie że najszczęśliwa będzie tylko przy Jacku. Ale sprawy się bardzo komplikują.
Natalia musi przygotowywać się do finału z konkursy z histori , jej przyjaciółka Donia coraz bardziej się od niej oddala. Mama wciąż się czepia o naukę.
Jak Natka poradzi sobie z tym wszystkim ? Czy uda jej się zawalczyć o przyjaźń Jacka? Tego dowiecie się tylko czytając książkę !


Opis książki: Dalsze losy Natki, zwariowanej dziewczyny, której Pamiętnik podbił serca nastolatek w całej Polsce. Wakacje się skończyły, czas powrócić do domu, ale czy wszytko będzie po staremu? Zdecydowanie nie! Z początkiem nowego roku szkolnego zaczynają się nowe przygody, nieznane wcześniej uczucia, ale i niespodziewane kłopoty! Jak zmieniła się Natka? Czy znajdzie odpowiedź na pytania sprzed wakacji? Czy jej uczuciowe dylematy znajdą szczęśliwe rozwiązanie czy może wszystko jeszcze bardziej się zawikła? Wszystkie czytelniczki nie mogące doczekać się odpowiedzi na te pytania zapraszamy do lektury!

6/6

22 komentarze:

  1. no przeczytałam pamiętnik nastolatki 1 ale chyba czas na 2 część :)) pozdrowionka

    donia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli znajde w bibliotece to oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiem... Mam mieszane uczucia. Z jednej strony moja niechęć do polskich autorów, a z drugiej dobre recenzje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czytałam tylko pierwszą część ( ale to dawno było) i za drugą raczej już nie chwycę ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie mam pierwszą cześć w domu, tylko inne książki są w tej chwili priorytetem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli znajdę ją i pierwszą część w bibliotece to na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet I nie czytałam xD Ale mam ochotę

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej ma ktoś pożyczyć tę ksiażke ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowa notka na nika-poleca Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tam wole bardziej żywe książki ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. autorowi przydałby się lepszy grafik, bo okładka kompletnie nie zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam słabość do książek, które czyta się lekko i przyjemnie, chociaż nie są 'aż tak bardzo porywające'. Opis wydaje się być świetny, taki prosty, aczkolwiek coś wnoszący. Ładna recenzja.
    A i okładka - jak wspomniała Varia - nie za bardzo. xd Przypomina mi takie lata mojego dzieciństwa.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;)
    [okiem-recenzenta.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowa notka na nika-poleca Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm... może kiedyś :d choć recenzja zachęcająca :)

    u mnie nn :)
    [ pamietnik-czytania.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli gdzieś będzie to tak :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, z tym przekonaniem się do książek z biblioteki to chyba jednak prawda. Wyobraź sobie, że jestem dzisiaj w bibliotece, mam oddać SWD i GONE, przeszukuję półki wzrokiem, nic ciekawego nie widzę, coś w głowie mówi mi, że mam wziąć coś starego, nie patrzeć na okładkę czy tytuł, tylko wziąć co popadnie. Kucam i oglądam tytuły. Chwilę wcześniej myśl w głowie, że zapytam o książkę o legendach arturiańskich "Roger Lancelyn Green - O królu Arturze i Rycerzach Okrągłego Stołu", w poszukiwaniu tej książki przetrząsnęłam Allegro i cały internet. Schylam się i patrzę, że jest tam ta książka. Już nie wierzyłam, że kiedykolwiek ją znajdę ;)
    Uffffffff... Ale się rozpisałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nowa notka na nika-poleca
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. to jest taki dziwne czytalam wszystkie czesci

    OdpowiedzUsuń