poniedziałek, 31 stycznia 2011

[27] Stosik na luty

http://i51.tinypic.com/ancu54.jpg
 Hej ! Jeny ale ten czas leci prawda? Dopiero co zasiadaliśmy przy wigilijnym stole , potem świętowaliśmy nowy rok ! A teraz już koniec stycznia i przyszedł czas na kolejny stosik !..
W stosiku na styczeń miałam 12 książek do zrecenzowania , niestety jestem zawiedziona gdyż nie udało mi się przeczytać trzech pozycji ! Nie udało ? To raczej nie właściwe określenie , raczej nie zdążyłam gdyż ten czas tak leci.

Ale teraz przejdźmy do obecnego stosiku. Widzimy pięknego teletubisia , a obok wielki stos który troszkę go przerasta. ;D
W tym miesiącu mam ferie od 14.02 dlatego też jest dużo grubych pozycji , mam nadzieję że wszystko przeczytam od deski do deski ;)

Od góry:
1. Kraina cieni - Meg Cabot
2. Pamiętnik księżniczki 4 - Meg Cabot
3. 110 Ulic - Małgorzata Gutkowska - Adamczyk
4. Złodzieje cieni - Anne Ursu
5. Wędrowiec - D.J MacHale
6. Co za tydzień ! 1 - Rosie Rushton
7. Co za tydzień ! 2 - Rosie Rushton
8. 220 linii - Małgorzata Gutkowska - Adamczyk
9. Merle i królowa laguny - Kai Meyer
10. Atramentowe serce - Cornelia Funke

Może nie którzy nie pamiętają dlaczego ja dodaję stosiki pod koniec każdego miesiąca.
Mianowicie teraz daję stosik na luty czyli możecie a w sumie musicie spodziewać się recenzji tych wszystkich książek które widać na zdjęciu !

Dziękuję za uwagę ;*
Buziaczki :-)

14 komentarzy:

  1. Czytałam 6,7 i 10. 10 bardzo mi się podobała u mnie nn

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę więc miłego czytania i dużo wolnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Atramentowe Serce i 3 części Co za tydzień. Były super. Bardzo polecam też inne książki Rosie Rushton i Corneli Funke.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na recenzje 110 ulic, gdyż przeczytałam początek i zbytnio nie przypadło mi do gustu, więc odłożyłam książkę i leży teraz biedna w szafce... No i na atramentowe serce. Przeczytałam 2/4, ale zrezygnowałam. Czemu? No bo to jest taka książka o książcę, ale myślę, że chyba muszę do niej powrócić. Natomiast kraina cieni to książka, którą śiągnęłam sobie z chomikuj, przeczytałam troszeczkę i stwierdziłam, że fajne, więc pożyczyłam sobie w bibliotece. Z tym, że inne części... Pamiętnik nastolatki nie wbudza we mnie ogromnych uczuć. Ot taka, zwykła książka. Złodzieje cieni - tytuł mi coś mówi, jednak nie wiem co. Chyba muszę poczekać na recenzję :) Wędrowiec - nigdy nie słyszałam o tej książce, ale już wiem o jej istnieniu :P Co za tydzień 1 - czytałam początek i jakoś mis ię nie spodobała. Co za tydzień 2 - chcę zobaczyć twoją recenzję :) 220 lini - szczerze mówiąc, nie jestem zaciekawiona tą książką, jednak coś rozkazuje mi, abym poczekała na twoją opinię i tak zrobię; powstrzymam się od krytyki :P Merle i królowa laguny - w ogóle istnieje taka książka? Niesety muszę się przyznać, że nie wiedziałam. Niby jestem dziewczyną, która uwielbia czytać książki, ale nie wie o istnieniu niektórych... No, to tyle. Tak więc czekam na te wszystkie recenzje i życzę, żebyś wytrwała do końca... stosiku, rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z tego stosiku czytałam 'pamiętnik księżniczki 4', 'co za tydzień! 1' i 'atramentowe serce'.. no i wczoraj wypożyczyłam 'krainę cieni' w bibliotece. :D
    życzę miłego czytania i czekam na recenzje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a tak w ogóle to fajny teletubiś, mam identycznego! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przeczytałam chyba żadnej książki z tego stosiku, więc czekam na recenzje.
    Pozdrawiam i życze miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale stosik :O czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe pozycje w stosiku, nie mogę się doczekać recenzji Wędrowca, gdyż sama mam ochotę na tą książkę.
    Ps.Zapraszam na nową notkę na nika-poleca

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam ( a raczej już kończę) właśnie "Króla Złodziei Cornelii Funke i myślę, że inne jej książki mogą być również dobre ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wierzę, po prostu nie... jak mogłam przegapić stosik?! jest cudny ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam "Złodzieje Cieni" Anne Ursu. Bardzo polecam :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja sobie wczoraj wypożyczyłam " co za tydzień 1 " i chcę zobaczyć , czy mamy podobne gusty ;)

    OdpowiedzUsuń