wtorek, 25 stycznia 2011

[26] Trzynastolatki



Autor: Kate Andrews
Tytuł: Trzynastolatki
Ilość stron: 294
Czas czytania: 2 dni

Moja opinia: Z opisu na okładce można wywnioskować
iż książka jest lekka i przyjemna.W sumie to taka też była.
Przeczytałam ją dość szybko.
Lecz była ona taka bez celu. Nic nie znacząca.
Nie wiem jak to wyrazić w słowach , po prostu była fajna ale płytka. Autorka nie wywyższyła się niczym szczególnym ;(.
Wątpię bym sięgnęła po kolejne tomy.

Książka opowiada nam o piątce przyjaciół. Ich życie szkolne jak i po za. W sumie to wszystko napisane jest taki językiem że książka nadaje się dla pierwszaków. !
Wiem że większość może się ze mną nie zgodzić ale to jest tylko i wyłącznie moja opinia.

Jedynie co to autorka ładnie przedstawiła postacie. Każda postać książki jest inna. Ma swoje zainteresowania, i inny charakter. Akurat autorce ta część książki się na prawde udała. Świetny pomysł by każdemu przepisać całkiem inne cechy.

Opis: Trzynastolatki to zabawna i ciekawa opowieść o grupie przyjaciół: Carrie - lubi pisać opowiadania i ubierać się na czarno, co doprowadza jej mamę do rozpaczy. Alex - nie lubi tego co dziewczyńskie i ludzi, ktorzy nabijają się z jej jazdy na deskorolce. Sam - lubi jeździć na deskorolce z Alex. Sky - lubi zakupy, modę, telewizję, muzykę pop i gadanie. Jordan - nie lubi być najmłodszym bratem trzech bezmózgowych małpiszonów.


4/6

W NASTĘPNEJ NOTCE:
STOSIK NA LUTY
!!!

17 komentarzy:

  1. Nie przeczytam. Czekam na stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak poprzedniczka. Książki nie przeczytam, ale chętnie zobaczę co tam ciekawego czeka u Ciebie na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś uwielbialam książki z tego stylu, ale cóż, gust z wiekiem się zmienia, teraz gustuje w fantasy

    Czekam na stosik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, nie, nie i jeszcze raz nie! Czytałam drugą część i już wiesz, że mi się nie spodobała. Chyba, a raczej na pewno, mamy taki sam gust, jak widzę, bo ty też masz negatywne odczucia po tej książce, a właściwie po książcez tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dla mnie ale czekam na stosik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przeczytam ale podobnie jak moje poprzedniczki czekam na stosik ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dla mnie.
    A mam pytanko co do tego zdanka: ,,Ich życie szkolne jak i po za''.
    Co ma ono oznaczać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie dla mnie, ale czekam na stosik :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na nową notkę na nika-poleca

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również czekam na stosik ;D
    u mnie nn :)
    [ pamietnik-czytania.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  11. >>Escritora - chodziło mi o to , że pokazane jest też życie zwykłych nastolatek w domu i ich rozterki miłosne. Ogólnie takie życie na codzień ;)

    >>Nika - Na pewno zajrzę

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam kiedyś ta książkę, nie zafascynowała mnie zbytnio... Zgadzam się z toba że książka jest płytka...Nie jest to może najgorsze co czytałam ale nie jest też zbyt dobra...

    OdpowiedzUsuń
  13. To już raczej nie jest dla mnie, ale chętnie obejrzę Twój stosik :)

    OdpowiedzUsuń
  14. książki tego typu odbieram jako czasozapychacz, ewentualnie czasoumilacz. nic nie wnoszą, ale można się przy nich zrelaksować.

    OdpowiedzUsuń
  15. też czytałam i miałam podobne odczucia do Twoich. była taka... normalna.

    OdpowiedzUsuń