sobota, 22 stycznia 2011

[25] Księżniczka i żebraczka

Autor: Kate Brian
Tytuł: Księżniczka i żebraczka
Ilość stron: 216
Czas czytania: 2 dni

Moja opinia: Siedzę chora w łóżku i postanawiam że w końcu dodam notkę ;)
Ten tytuł jest wam zapewne znany. Z tego co wiem to powstało dużo filmów na podstawie tej tematyki. Dlatego też odpychała mnie po części ta książka. Ale w końcu zabrałam się za nią. !
Na prawdę nie żałuję ! Kate przedstawiła ten wątek bardzo oryginalnie. Dwa różne światy , dwie różne dziewczyny a tak dużo ich łączy.
Książka jest napisana z chumorem. Przyjemnie się czyta. Pani Kate pisze tak świetnie że aż się nawet nie chce oczu z nad książki odrywać ;).
Książka naprawdę godna uwagi choć na pierwszy rzut oka może się wydawać zwykła i o bardzo popularnym temacie. Ale na prawdę ona ma to coś w sobie. ;) POLECAM !!!

Jeśli przeczytanie książkę dowiecie się czy:
a) Dziewczyną uda się wymiana.
b) Czy Julia dostanie swoje 10 000 dolarów i czy będzie mogła pomóc matce w sprawach finansowych
c) Czy obie nastolatki się ze sobą zaprzyjaźnią.
I wiele więcej !


Opis książki: Julia nie jest taka jak inne uczennice Rosewood. Do szkoły jeździ rowerem, a nie BMW. Co wieczór wraca do rudery, która jest jej mieszkaniem. Inne dziewczyny przeżywają zbliżającą się wizytę jakiejś księżniczki, a Julia w tym czasie próbuje zdobyć pieniądze, żeby zachować dach nad głową.
Carina, księżniczka Vinelandu, zjawia się w Rosewood. I okazuje się, że ona i Julia wyglądają tak samo! A Carina proponuje Julii dziesięć tysięcy dolarów za to, żeby przez jeden dzień udawała księżniczkę.
Ale kiedy prawdziwa księżniczka nie wraca ze swoich wakacji, Julia ląduje w samolocie, który zabiera ją do Vinelandu. Jak szybko sprawa się wyda? I co powie Markus, prawie-narzeczony Cariny, gdy zorientuje się, że go okłamano?

5/6

18 komentarzy:

  1. Muszę się zabrać za książki Kate Brian... Bo obiecuję, obiecuję, a słowa nie dotrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie dla mnie. Póki co trzymam się z dala od młodzieżówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam ją i przyznam, że mi się podobała nawet. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam żadnej z książek tej autorki, muszę to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam w bibliotece i po twojej recenzji zamierzam po nią sięgnąć.Zapraszam do mnie na nową recenzję nika-poleca

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem przekonana akurat do tej pozycji. Kiedyś próbowałam czytać "Książę i żebrak" i nie dotrwałam do końca. Choć ta współczesna, to może i lepsza... Zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi zachęcająco, ale nie sądzę, bym ją znalazła w mojej bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam - mi się bardzo podobała. ;b

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie nn :)
    [ pamietnik-czytania.blog.onet.pl ]

    PS- czytałam, nawet mi się podobało, choć temat trochę oklepany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Była to pierwsza książka Kate Brian jaką przeczytałam. Bardzo mi sie podobała i zachęciła do sięgnięcia po inne propozycje tej autorki :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze lubiłam oglądać filmy w tym stylu, więc być może książka też mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Książki Kate Brian są świetne. Tej jeszcze nie czytałam, ale polecam "Megan przewodnik po chłopcach", "Szczęśliwy T-shirt", "Idealny chłopak". Świetne książki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W najbliższym czasie na pewno nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pożyczyłam ją sobie, jednak...nic. Tylko początek i oddałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna książka przeczytałam tak jak ty w 2 dni. Z kąd jesteś? A tak a propo zapraszam na mój blog- http://mojmagicznyksiazkowykacik.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się że moja recenzja zachęciła cię do wypożyczenia "Złodziei cieni", mam nadzieję że książka Ci się spodoba :)) Czekam na jej recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Popytam w bibliotece :). Już kiedyś interesowałam się tą książką :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie specjalnie jestem zainteresowana tą pozycją ;P Ale recenzja dobra ;)

    OdpowiedzUsuń