sobota, 15 stycznia 2011

[23] Megan przewodnik po chłopcach

Autor: Kate Brian
Tytuł: Megan przewodnik po chłopcach
Ilość stron: 223
Czas czytania: 1 dzień

Moja opinia: Jejku nawet nie wiem od czego zacząć tyle myśli kłębi mi się naraz. Książkę przeczytałam w mgnieniu oka. Ostatnią książką jaką przeczytałam tej autoki była książka  ,, idealny chłopak''. Od tamtej pory Kate została moją ulubioną autorką. Teraz jest jeszcze większą ulubienicą. Ta książka była niesamowita ! Przepiękna , pełna śmiechu i sytuacji które były takie smutne że łzy cisły się do oczu.
Jak tylko doszłam do ostatniej kartki tej książki chciałam jeszcze ! Chciałam wiedzieć co będzie dalej ! ..Aż płakać mi się chciało że to już koniec !
Książka była taka wciągająca już od pierwszej strony. Wciąż nie mogłam się od niej oderwać i musiałam czytać dalej !!

Książka opowiada nam o Megan , zwykłej nieśmiałej nastolatce która wciąż się przeprowadza ze względu na wykształcenie i prace rodziców. Tym razem rodzicie oświadczają Megan że przeprowadzają się do Korei. Megan pierwszy raz w życiu postawiła się rodzicom i stanowiczo mówi NIE ! . Tak bardzo miała już dosyć przeprowadzek.
Rodzice więc oświadczają jej że jeśli tak bardzo nie chce jechać to może zamieszkać u starego przyjaciela jej taty króry ma aż 7 synów. Dla Megan to niesamowita przygoda. POstanawia z nimi zamieszkać. 
Chłopacy na początku są mili i wg. ale potem stają się rzeczy które wymykają się z pod kontroli.
Czy Megan poradzi sobie w śród tak dużej liczbie chłopaków ? Czy wkońcu stanie sie silną i odważną dziewczyną ??? PRZECZYTAJCIE KSIĄŻKĘ ! GORĄCO POLECAM !


Opis książki: Siedmiu chłopców. Jedna dziewczyna. I co dalej?! Megan Meade poznała McGowanów okropnych synów przyjaciela ojca kiedy miała dziewięć lat. Siedem lat później kiedy jej rodzice, wojskowi, otrzymują rozkaz wyjazdu do Korei znów musi stanąć twarzą w twarz ze wstrętnymi McGowanami. Ale przez ten czas małe potwory wyrosły na całkiem niezłych chłopaków... Mieszkanie pod jednym dachem z siedmioma chłopakami to dla Megan, która nigdy się nawet nie całowała, szansa, by dowiedzieć się o chłopcach wszystkiego, co chciałaby wiedzieć dziewczyna. Megan przewodnik po chłopcachUwaga nr 1: Myślą tylko o jednym. Niestety, Evan myśli akurat nie o mnie (no tak, wielka szkoda).

6/6

14 komentarzy:

  1. Pierwsza ;) Chyba muszę zapoznać się z tą autorką tak na poważnie, bo po Twojej recenzji jestem jej ogromnie ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli gdzieś będzie to chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tej autorki pare książek i były całkiem, całkiem. Jak gdzieś się na nią natknę to z chęcią przeczytam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytam, na pewno, ale nie wiem kiedy xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Po Twojej recenzji nabrałam ochoty, żeby to przeczytać. ale niestety jeszcze nigdzie tej książki nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tą książkę i też mnie wciągnęła a co do Kate to też jest moją ulubioną autorką ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Parę lat temu też połykałam książki tej autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle nie potrafię się zdecydować na książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam żadnej z książek tej autorki musze to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  10. jak bede miec trochę wolnego czasu to moze przeczytam :) loff you

    donia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za dodanie do linków ja też cię dodałam do swoich.Książka zapowiada się ciekawie jak ją spotkam to napewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze, jaka ognista opinia ;D no no, zaciekawiłaś mnie i to bardzo.
    u mnie nn :)
    [ pamietnik-czytania.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą książkę to jedna z moich ulubionych.Widać nie tylko ja mam takie zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. książka świetna, czytałam ją od 23 do 1 a potem jak przyjechałam ze szkoły
    A jest jakaś kontynuacja?

    OdpowiedzUsuń