wtorek, 4 stycznia 2011

[20] Dziennik zakochanej nastolatki

Autor: Baccalario Pierdomenico, Peduzzi Elena
Tytuł: Dziennik zakochanej nastolatki
Ilość stron: 184
Czas czytania: 1 dzień

Moja opinia: Dziennik zakochanej nastolatki - jest to książka młodzieżowa. Jednak nie spełniła moich oczekiwań. Jest troszkę tajemnicza i romantyczna. Kilka osób mi ją polecało myślałam że będzie to jakaś bardziej ciekawa pozycja. 

W książce  poznajemy nastoletnią Gretę. Wyjeżdza ona na wakacje na wyspę przyponającą kształtem wieloryba. W domku gdzie się zatrzymali zaczyna prowadzić dziennik .Zapisuje tam najskrytsze myśli , opisuje dnie które spędziła w miłym towarzystwie. Ogólnie po prostu pisze to co jej się przydarzyło jak w zwykłym pamiętnik. 

Jeszcze raz powtórzę iż książka mi się podobała , niesety nie podołała moim oczekiwaniom. Wątpie bym kiedyś sięgneła jeszcze raz po tę książkę. 

Dziś opinia króciutka gdyż wynika to z braku czasu. Piszę notkę właściwie na szybkiego.

Opis książki: Greta w końcu pogodziła się z myślą o wakacjach na Elbie bez swoich starych znajomych, z którymi miała nadzieję spotkać się ponownie w Ligurii. W domku nad morzem zaczyna prowadzić dziennik, w którym zapisuje najskrytsze myśli. Wkrótce spotyka Daniele – przystojnego bruneta, który potrafi zawrócić dziewczynom w głowie, Penny, która uwielbia się stroić, oraz nieśmiałą, lecz rozważną Camillę – i lato, mimo wszystko, zapowiada się radośnie i beztrosko. Jednak nie każdy pocałunek jest jak z bajki, a stan zakochania nie trwa wiecznie. Greta opisuje swoje uczucia, miłość i rozczarowanie, a ostatnią stronę dziennika wyrywa. Kilka miesięcy później jej notes trafia w ręce poszukującego natchnienia pisarza. Ten sam domek, to samo morze – tylko bez Grety. Czy autorowi uda się odkryć, jak zakończyła się pierwsza miłość wrażliwej szesnastolatki?

3/6

11 komentarzy:

  1. Choć opis wydaje się ciekawy, raczej nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki fajny opis, a tutaj taka niziutka ocena ;) Raczej nie sięgnę ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że masz 13 lat, ale proszę.... staraj się czytać to co piszesz, tekst jest nie spójny i nie ciekawie się go czyta. W krótkim opisie piszesz rzeczy, które nie każdego interesują (np. wyspa o kształcie wieloryba- to nie wpływa na ocenę książki). Pisząc bloga powinnaś się postarać, bo piszesz dla wielu ludzi, nie tylko dla siebie.
    Pozdrawiam,
    Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. coś mi nie gra w tej książce ;)

    u mnie nn :)

    [ pamietnik-czytania.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie raczej nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam do ciebie pytanie. mogę prowadzic z toba tego bloga. Uwielbiam czytać książki i zawsze chciałam mieć bloga, mam na to dużo pomysłów, ale zawsze rezygnuje w ostatniej chwili bo sadze ze nikt na mojego nie bedzie wchodził. a twoj jest swietny. moglabym dodatkowo od siebie ksiazki polecac i robic notki. Prosze odpisz

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie, z pewnością nie sięgnę ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. na poprzednim blogu spotkałam się z podobną książką, ale te typowo o miłości jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  9. hej książka z opisu wydaje mi się taka pół na pół a do tego taka niska ocena więc jeśli nawet ją zobaczę gdzieś to wątpię że po nią sięgnę ;p u mnie nn ;) a tak wogóle to dodałam cię do linków ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. ja czytałam te książkę i mi się bardzo podobała ale to moja własna opinia

    OdpowiedzUsuń