sobota, 4 grudnia 2010

[9] Antykwariat ze starymi mapami

Autor: Ulysses Moore
Tytuł: Antykwariat ze starymi mapami
Ilość stron: 258
Czas czytania: 2 dni 

Moja opinia: No więc pierwsza część tej serii mnie zafascynowała. Chciałam jak najszybciej przeczytać dalsze części. I tak się stało wypożyczyłam drugi tom. Tym razem trójka dzieci się niestety rozdziela a stało się to zupełnie przypadkowo. Julia wróciła do willi Argo. A chłopcy trafili do Egiptu gdzie poznają dziewczynę o imieniu Maruk. I tak zaczyna się przygoda , Julia rozmawia z Nestorem o Wrotach czasu. Próbuje się dowiedzieć jak najwięcej. Chłopcy w tym czasie próbują rozwiązać zagadkę. Pomagają im w tym wskazówki pozostawione przez Ulyssea. Choć one są bardzo skomplikowane chłopcy dają radę , pomaga im w tym Egipcjanka Maruk.

Nie chcę wam zdradzać zbyt dużo szczegółów. Chyba każdy słyszłał o tej serii. A przynajmniej tak powinno być ;) Muszę przyznać że pierwsza część bardziej mnie wciągneła i była bardziej ... zaskakująca. Ta książka nie jest od niej gorsza również jest warta uwagii. Lecz brakowało jej tego czegoś co było zawarte w pierwszej części. Ogólnie polecam ! Mam nadzieję że w najbliższym czasie zetknę się z dalszymi tomami. 

Opis książki: Starożytny Egipt i pobliska Kraina Puntu. Jason, Julia i Rick przekroczyli Wrota Czasu i weszli do Domu Życia, potężnej, pełnej labiryntów, biblioteki-archiwum, gdzie zgromadzone są papirusy, pergaminy i gliniane tabliczki z wielu zakątków świata. Tym razem poszukują tajemniczej mapy, ukrytej w legendarnej Nieistniejącej Komnacie. Niestety, tylko perfidny właściciel "Antykwariatu ze starymi mapami" posiada informację, która mogłaby ich naprowadzić na właściwy trop...   

6/6

12 komentarzy:

  1. no nieźle, przeczytam ją tylko musze najpierw wypożyczyć pierwszą część...

    Donia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za dodanie, zrobiłam to samo ;)
    a o książkach z tej serii słyszałam.. może kiedyś przeczytam. =) xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. no wiem wiem, dużo dodaje ale jakoś tak.. ;)
    dzięki za to, że komentujesz xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i muszę przyznać tobie rację. Pierwsza część była o niebo lepsza, czy jak to tam się pisze ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od jakiegoś czasu mam ochote przeczytac tą serie ;) A tak wogóle to dzięki że dodałaś mnie do odwiedzanych :) Ja dodam cię do linków :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie się cieszę, że tak szybko zaklimatyzowałaś się na blogspocie ;) Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej serii, może zapiszę ją do listy do przeczytania ?
    To już będzie moją tajemnicą.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem pewna, że większość osób spotkała się z tymi książkami. seria była swego czasu silnie promowana na wszelkiego rodzaju marketach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Och to muszę sięgnąć koniecznie... Już się zabieram i zabieram, pierwsza część też mi się podobała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś bardzo chciałam przeczytać tę serię, ale potem jakoś o tym zapomniałam ;) Może kiedyś się za nią zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że jest to jedna z lepszych części serii "Ulysses Moore" :)

    OdpowiedzUsuń