czwartek, 2 grudnia 2010

[8] Tylko dla wybranych

Tytuł: Tylko dla wybranych
Autor: Kate Brian
Ilość stron: 216
Czas czytania: Nie całe 2 dni


Moja opinia: Zanim wypożyczyłam tę książkę słyszałam same rewelacyjne komentarze i opinie. Każdy nakłaniał mnie do przeczytania tej oto książki. Więc w końcu gdy miałam trochę wolnego czasu siadłam i zaczęłam czytać. Czytając pierwsze 20 kartek książka wydawała mi się żenująca i zastanawiałam się w duszy z czego oni byli zachwyceni. Miałam taką ochotę ją odłożyć na półkę i żeby sobie tam trochę poleżała. Ale to nie moim stylu. Zaczęłam brnąć dalej. Potem , lekko mnie wciągnęła coś zaczynało się dziać a gdy przekroczyłam połowę (około) to już nie mogłam się oderwać. ! Byłam jak w transie cały czas chciałam czytać dalej ! Choć wiem że czekały na mnie inne obowiązki. Zaczęłam przeżywać przygody z główną bohaterką.  Było mi trochę jej żal i współczułam jej. Współczułam tego że ma taką rodzinę i że jest troszkę zagubiona w nowej sytuacji. Naprawdę gdy skończyłam nie mogłam się otrząsnąć z wrażeń. Cieszyłam się z tego że sumienie nie pozwoliło mi na odłożenie tej książki. Strasznie się cieszyłam że ją przeczytałam. Jest warta wielkiej uwagi. Polecam gorąco przy każdej okazji bierzcie ją bez żadnych wahań !


Opis książki: W zniewalająco piękny świat Easton Academy, ekskluzywnej szkoły z internatem, wkracza Reed Brennan. Zostawia za sobą prowincjonalną szkołę, problemy rodzinne i nudne życie. Jednak w tym niemal doskonałym miejscu obowiązują okrutne prawa, szczególnie jeśli chce się zostać jedną z najpiękniejszych i najbardziej wpływowych dziewczyn na kampusie. Reed nie cofnie się przed niczym, by zdobyć ich akceptację, lecz szybko odkrywa, że pod piękną powierzchownością kryją się mroczne tajemnice...



6/6

12 komentarzy:

  1. Chyba mimo wszystko nie dla mnie ;) Mam co czytać, a dodatkowo kolejne książki jeszcze do mnie idą, więc sama rozumiesz. Może, jak znajdę chwilkę, a lektura sama wpadnie mi do rąk

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba to jest najlepsza opinia! Oczywiście nie obrażając poprzednich. Rozpisałaś się, nie ma co. Ciekawe co tak na ciebie podziałało. Emocje?... wytworzone po skończeniu książki?... Czy może chciałaś nam coś wynagrodzić ;) A co do książki to nie wiem czy będzie u mnie w bibliotece, jeśli tak to ją pożyczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmijak opis "Wild Child"(taki film, bardzo fajny z resztą. Może jeżeli wpadnie mi w ręce to przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie może kiedyś przeczytam :) pozdrófka koffanie

    Donia :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kiedyś i pamiętam że była niezła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy zaglądałaś do mnie wiec informuję również tutaj, że zakładki zakupiłam na Allegro:
    http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=10403562
    obecnie nie mają ich w ofercie ale warto zaglądać, bo co chwilę dokładają coś nowego.
    mam już kolejne na oku ;)

    i sorry, że rzadko zaglądam ale cierpię na chroniczny brak czasu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wątpię czy przeczytam chyba, że kiedyś sama wpadnie mi w ręce. Ostatnio pojawiło się mnóstwo książek, na które mam szczególną ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam, raczej nie będę w najbliższym czasie po tą książkę sięgać. I chyba w ogóle nie przeczytam. Ale nie można skreślać książki na samym początku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham te książkę ! zdecydowanie polecam. ;)
    plus zapraszam na mojego bloga xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam ją już jakiś czas temu, ale pamiętam, że bardzo przypadła mi do gustu. Może kiedyś, jak znów na nią trafię przeczytam ponownie. :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda , bo nie umiem znaleźć jej u mnie w bibliotece . Chyba postanowię zakupić ją sobie . Pozdrawiam ;* .

    OdpowiedzUsuń