piątek, 31 grudnia 2010

[19] Przebój na pięć + Podsumowanie roku 2010.

Autor: Katarzyna Majgier
Tytuł: Przebój na pięć
Ilość stron: 312
Czas czytania: 2 dni

Moja opinia: Może zacznę od tego , że nie za bardzo lubię książki młodzieżowe polskich autorów. Gdyż odrzucają mnie te pospolite imiona typu Asia , Ania itp. A tu gdy zaczęłam czytać ową książkę dowiedziałam się że główna bohaterka ma na imię Karolina. Opadły mi ręce. Ale przecież imiona nie grają żadnej roli z tego jaka będzie książka. Zaczęłam czytać, początek wydawał sie być nudny , ale brnęłam dalej. Później było już coraz lepiej. Akcja się rozwijała  Ogólnie książka fajna i godna uwagi..

Mały opisik z małej strony.
Karolina występuje w programie telewizyjnym gdzie trzeba odpowiedzieć na pytanie kim się chce być w przyszłości. Ona oczywiście mówi że chce być piosenkarką. Wszyscy ją wyśmiewają , przepisuje się do nowej szkoły. I właśnie tu zaczyna się wątek całej książki. 
Poznaje Przemka który jest menadżerem pewnego zespołu. Ale on się rozpada. Wie że Karolina pragnie śpiewać podsuwa jej pomysł na stworzenie zespołu. Szuka dziewczyn , które chciały by się przyłączyć.

Na początku nie zna nikogo takiego. Ale po pewnym czasie jest ich już pięć dziewczyn i Przemek jako ich menadżer. Robią próby , zapisują się na różne konkursy ? Czy dziewczynom uda się odnieść sukces? Czy Przemek wytrwa z nimi do końca? Przeczytajcie książkę !

Ogólnie książka mówi o przyjaźni i o marzeniach. O tym że jeśli mamy jakieś marzenie i dążymy do jego spełnienia to nie wolno się przejmować innymi. Wciąż iść do przeodu i nie patrzeć w przeszłość. 


Opis książki: Jest ich pięć, ale mają wspólny cel: założyć zespół, który odniesie sukces. Każda z nich jest inna i każda z nich ma inny pomysł na muzyczną karierę. Karolina to wzorowa uczennica. Sara jest zbuntowaną fanką metalu. Lena ma głos, który każdego zachwyca. Agata, choć przyciąga uwagę i budzi sympatię spontanicznym i nieco hałaśliwym sposobem bycia, nie śpiewa najlepiej. Iza była od dziecka wychowana na gwiazdę. Czy Przemkowi uda się poprowadzić dziewczyny do sukcesu? 

5/6

W tym roku zaszła pewna zmiana a mianowicie przeniosłam się z onetu na blogspot.
I muszę przyznać że to była bardzo słuszna decyzja z mojej strony. 
Jest tu o wiele lepiej niż na onecie. Oczywiście to tylko moje zdanie.
Ale teraz przejdźmy do podsumowań.
Odkąd jestem na blogspot ukazało się 19 notek w tym 13 zrecenzjowanych książek.
Nie będe powracała z notkami z bloga na onecie.
A teraz mała statystyka: 

Jestem na blogspot od 17 listopada w tym czasie odwiedziło mojego bloga:
1 416 osób !
Bardzo dziekuję za wejścia jak i również za komentarze.

A teraz małe życzenia:

Gdy Nowy Rok staremu cyfrę zmienia,
Wszyscy - wszystkim ślą życzenia!
Przy tej pięknej sposobności,
Życzę Wam dużo radości!

 

9 komentarzy:

  1. Najlepszego. A co do książki to może przeczytam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nn :)
    [ pamietnik-czytania.blog.onet.pl \

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam kiedyś... Taka książka na rozluźnienie.
    Pozdrawiam, szczęśliwego nowego roku :)
    (dodaję do linków ^^)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za życzenia i również wszystkiego najlepszego na nowy rok!
    a przede wszystkim mnóstwa czasu na czytanie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! "Miasto Szkła" jest trzecią częścią serii Dary Anioła :) pierwszą jest "Miasto Kości" :D. Książkę widziałam ostatnio w bibliotece, muszę ją poznać lepiej :D, choć chwilowo nie mam ochoty na taką tematykę ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś zaczęłam czytać ta książkę
    nie doszłam nawet do połowy
    nie przypadła mi do gustu po prostu

    OdpowiedzUsuń