poniedziałek, 27 grudnia 2010

[18] Idealny chłopak

Autor: Kate Brian
Tytuł: Idealny chłopak
Ilość stron: 208
Czas czytania: 1 dzień

Moja opinia: Jejku tę książke skończyłam czytać dosłownie 10 minut temu. I jestem strasznie smutna .. ponieważ ta książka dobiegła końca ;( Była cudowna , romantyczna i w ogóle taka lekka w czytaniu. Napisana lekkim językiem. Właśnie przez tę pozycję Kate Brian została moją ulubioną autorką ;P
To moje oddczucia zaraz po przeczytaniu książki. A teraz opisik.

Są trzy przyjaciółki. Jedna z nich ma ,,chłopaka'' który ją zdradza , wciąż rzuca dla innej a ona wciąż go przyjmuje spowrotem. Dwie pozostałe dzieczyny mają już dość patrzenia na to jak ich przyjaciółka cierpi. Wymyślają plan. A mianowicie tworzą chłopaka na stronie Myscape ( coś jak nk ) o imieniu Brandon. Jest on idealny , blond włosy , perkusista normalnie cudo. I zaczynają korspondować z Isabell ( ta przyjaciółka ), 

Puźniej już sprawy sie komplikują. Muszą znaleść prawdziwego chłopaka który by odgrywał role Brandona i który zabierze Isabell na bal maturalny. Są gotowe nawet zapłacić. Czy uda im się znaleść tego chłopaka ? Czy wszystko pujdzie zgodnie z planem ?

Wszyscy którzy lubią takie historie muszą przeczytać tę książkę ! Jest boska. Nieprzewidywalna , pokazuje nam jaka jest silna więź między tymi dziewczynami. I na czym polega prawdziwa przyjaźń. 


Opis książki:  Lane i Vivi chcą, żeby ich przyjaciółka Isabelle zerwała z chłopakiem, który wiecznie ją zawodzi. Wymyślają więc chłopaka idealnego. Tworzą jego stronę na MySpace i namawiają młodszego brata Lane, by odgrywał jego rolę w Internecie. Jednak Isabelle nadal nie ma partnera na bal maturalny - wirtualny ideał musi zaistnieć naprawdę. Na prośbę dziewczyn wciela się w niego przystojny Jonathan. Lecz nie wszystko układa się zgodnie z planem... 

6/6

Ps: Tu już zaczynam czytać książki ze stosiku na styczeń ;)

14 komentarzy:

  1. Ja ją muszę przeczytać!
    Tylko jest jeden problem :(
    Nie widziałam jej w bibliotece...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachęciłaś mnie :) Zobaczę, czy mają w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowała mnie, wydaje się być ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę wydaje się ciekawa. Jeśli znajdę - nie odmówię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje się ciekawa, widzę coraz więcej recenzji książek Kate Brian, więc może się z nią w końcu zapoznam ?

    OdpowiedzUsuń
  6. musze koniecznie ja przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam do ciebie pytanie. mogę prowadzic z toba tego bloga. Uwielbiam czytać książki i zawsze chciałam mieć bloga, mam na to dużo pomysłów, ale zawsze rezygnuje w ostatniej chwili bo sadze ze nikt na mojego nie bedzie wchodził. a twoj jest swietny. moglabym dodatkowo od siebie ksiazki polecac i robic notki. Prosze odpisz

    OdpowiedzUsuń
  8. cześc super blog ja uwielbiam czytac ksiązki
    a i jeszcze jedno jak lubisz ksiązki dla nastolatek to polecam słodko-gorzka szesnastka i 3 części topaz to jest topaz ryzykantka topaz w świetle ramp i topaz wchodzi na scene mówie ci warto je przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  9. Myscape nieodłącznie kojarz mi się myspac'em - miałam tam kiedyś konto :) książką może być ciekawa ale na mnie czeka już ich tyle w domowym stosie, że pół roku mam spokojnie co czytać.

    p.s. 3 akapicie masz literówi: "puźniej i pujdzie"

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam :) nie pamiętam dokładnie co i jak, ale była niezła ;]
    Ps - u mnie nn :)
    [ pamietnik-czytania.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno przeczytam bo to w końcu książka Kate Brian. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już kilka książek tej autorki, które bardzo mi się podobały, możliwe że przeczytam także tą propozycję ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham książki Kate Brian! Pisze ona tak, jakby stało się obok tego wszystkiego i obserwowało to.
    Jesli ją znajdę, to na pewno ją przeczytam.

    PS. Popraw ortografię (szczególnie to puźniej przez u otwarte).

    OdpowiedzUsuń