piątek, 24 grudnia 2010

[17] Wesołych Świąt + Stosik na styczeń

http://i56.tinypic.com/24owu3b.jpg

Hej grudzień niedługo dobiegnie końca i trzeba dać nowy stosik na przyszły miesiąc styczeń. Trochę mi się uzbierało. W grudniu opisałam wszystkie książki ze stosika a nawet dwie dodatkowe. Mam nadzieję że tym razem będzie tak samo. Uwielbiam dodwać stosiki i patrzeć na cudze. ;) Taki już mój urok.
Jak widzicie misiu który był prezentem pod poduszkę jest bardzo fotogeniczny ;P
Prawda że ślicznie się prezentuje ??

Od góry:
- Idealny chłopak
- Megan przewodnik po chłopcach
- Pamiętnik księżniczki 3 
- Dziewczyna Ameryki 2 pierwszy krok
- Księżniczka i żebraczka
- Dziennik zakochanej nastolatki
- Przebój na pięć
- Niebieskie nitki
- Dom luster 

+ drugi lecz troszkę mniejszy stosik: 
- Reality Show
- trzynastolatki . tom 1
- Słodko gorzka szesnastka 

Dziś wigilia .. dlatego też pragnę wszystkim z osobna złożyć życzenia: 
Spokoju i radości,
tylko miłych gości!
Smacznej Wigilii i całusów moc
- w tę najpiękniejszą w roku noc!
Szczęścia kilogramów,
ze śniegu bałwanów!
Życzliwych ludzi wokół,
żadnej łezki w oku,
Przyjaciół jakich mało.
Przez życie idźcie śmiało!
Niech miłość bez ustanku Was dotyka.
A w Nowym roku szczęście spotyka!


 
WESOŁYCH ŚWIĄT !!!


12 komentarzy:

  1. Świetne stosiki i misiu też :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy stosik :) a misiu chyba Adaśka co nie ??
    Wesołych...!!Pozdroffionka

    Donia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski stosik z tym miśkiem, kttóry leży. Drugi też niczego sobie ;) I nswzajem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. same fajne książki w tych stosikach masz! zazdroszczę i czekam na recenzje KAŻDEJ! ;DD

    wesołych świąt! ;*

    PS. starałam się tak trochę dłużej napisać.. mam nadzieję, że wyszło dobrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stosik ;)

    Wesołych świąt ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. niezła kolekcja! ciekawi mnie 'dom luster' wiec wyczekuje recenzji i życzę przyjemnego czytania oraz wesołych świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny stos i słodki misiek ;P Życzę Ci wesołych Świąt, które dobiegają już końca...

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że wszysko takie młodzieżowe :)
    Będę zaglądać cześciej

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Widzę że opisujesz ciekawe książki. Też lubię czytać wiec obiecuje że będę wpadać i patrzeć co jeszcze fajnego można przeczytać. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dla ciebie propozycje . Teraz jestem w trakcie czytania książki " Klasa Pani Czajki " . Choć na razie przeczytałam parę rozdziałów książka od razu mi się spodobała ;) Pozdro . Marta 27 (lubimyczytac.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. http://magiczny-swiat-ksiazek100.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń