sobota, 18 grudnia 2010

[14] Stosik na grudzień nr. 2


Prawdę mówiąc nie spodziewałam się że uda mi się przedstawić wszystkie książki z grudniowego stosiku. Patrząc na to iż dziś dopiero 18.12. heh. Dlatego też umieszczam taki mini stosik który ukaże się jeszcze do końca grudnia. 

Od góry:
- Facet z prostą instrukcją obsługi / Agata Mańczyk 
- Szczęśliwy T-shirt / Kate Brian
- Top modelka / Meg Cabot

Pamiętam jak zrobiłam zdjęcie mojego pierwszego stosiku. Wynosił on 4 książki. Wiem to banalne ale tak było: 
I to jeszcze ledwo się w miesiącu zmieściłam , a teraz 6 książek w pół miesiąca. 
Mam nadzieję że każdy mój kolejny stosik będzie miał większą lidzbę książek. 

Teraz jestem w trakcie czytania książki Kate Brian. Więc recenzji możecie spodziewać się ... jutro / poniedziałek. 

Pa ;*

PS: Chciałam podziękować za taką liczbę komentarzy I za wejścia. Ogólnie wszystkim którzy odwiedzają mojego bloga i mają go w swoich linkach ;)

8 komentarzy:

  1. Z tego stosiku przeczytałam i zrecenzowałam 'Facet z prostą instrukcją obsługi'. Możesz zajrzeć do mojego archiwum :) Poza tym jakoś zaciekawił mnie tytuł 'Szczęśliwi T-shirt, więc czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też zaciekawił ten tytuł, więc czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, wiesz co ? ;D pierwszą książkę z Twojego stosiku też ostatnio wypożyczyłam - tylko czeka na mój wolny czas. A pozostałe dwie też czytałam :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny stosik ;) Najbardziej nie mogę doczekać się "Top Modelki"...

    OdpowiedzUsuń
  5. z tego stosiku czytałam na razie tylko 'szczęśliwy T-shirt', kiedyś spróbuję dodać recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja czytałam Top Modelkę - recenzja na moim blogu :) Świetny stosik :))

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę więc udanego i przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń