sobota, 11 grudnia 2010

[12] Pamiętnik nastolatki

Autor: Beata Andrzejczuk 
Tytuł: Pamiętnik nastolatki
Ilość stron: 280
Czas czytania: 2 dni


Moja opinia: Pamiętnik nastolatki to świetna książka opisująca życie głównej bohaterki Natalii. Ma ona dużo ,,kompleksów'' . Nie wie czy ma chodzić z bartoszem czy może z jackiem ? Zamiast iść w glanach do szkoły poszła w puszystych kapciach. W książce nie zabrakło humoru. Jeśli się ją przeczyta to zostawi po sobie bardzo dużo miłych wspomnień. Dla niektórych książka być może wydaje się być denna i głupia. Ja jednak jestem innego zdania. Autorka świetnie przedstawiła życie zwykłej , normalnej nastolatki. Która próbuje się bunotwać przeciwko rodzicom itp. 

Książka jest wciągająca i mimo 280 stron na prawdę bardzo szybko się czyta. Mi bardzo spodobał się styl pisania Pani Beaty. Jest on taki lekki. Dodała troszkę humoru i scen poruszających. Całej książce dodaje uroku to iż są tam umieszczone fragmenty z gadu-gadu. Na przykład gdy Natka pisze z Jackiem. Jednym słowem Polecam !!!

Chciałam dodać że tę książke kupiłam na aukcji internetowej. I nie żałuję tego zakupu. Chętnie będe wracała do tej książki ;)


Opis książki: Nie wiem, czy jestem normalna... Kapcie zamiast glanów? Jacek czy Bartosz? Miłość do dwóch chłopaków jednocześnie? Rozlatujące się przyjaźnie czy zmyślone problemy? Normalna szkoła czy wstrętna buda? Dom... wariatów czy kochany domek? Czy tylko mnie się takie rzeczy przytrafiają? A Ty nie masz czasem podobnych kłopotów? Bo może mój pamiętnik jest także dla Ciebie. Nikt nas przecież lepiej nie zrozumie, niż my siebie nawzajem! Pozdrawiam, Natka.

6/6

9 komentarzy:

  1. Moja koleżanka dostała to na Mikołajki. Druga koleżanka pożyczyła sobie tę książkę na czas trawania lekcji i nie ustępowała od niej ani na krok... Czytała nawet na lekcji, jeśli nauczyciel nie widział, ma się rozumieć. Mówiła, że jest ciekawa i fajna. Chyba każdy to wie, skoro widział jak ta książka ją wciągnęła.
    Dlatego też chcę ją przeczytać, ale niestety w żadnej bibliotece jej nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Po książkę co prawda raczej nie sięgnę, jednak bardzo podoba mi się jej okładka. Jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć już powoli wyrastam z wieku nastoletniego, to chętnie sięgnęłabym po tą książkę :)
    A tymczasem czekam na recenzję 'Zmierzchu' :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam tę książkę od babci rok temu pod choinkę. Przeczytałam, chociaż z założenia uważałam, że jestem za stara na taką książkę. Ale w sumie wciągnęła mnie:) Jednak po drugi tom, który ostatnio przez przypadek zobaczyłam w księgarni raczej nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam jakiś czas temu o tej książce, ale specjalnie mnie nie skusiła, jednak po twojej recenzji, wiem, że jak natrafię na nią w bibliotece, to pewnie wypożyczę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętnik nastolatki czytałam ;) Ale jak to dawno było...
    P.S: Świetne tło ;) Takie zimowe ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. odnoszę wrażenie, że Polki przodują wśród autorów literatury młodzieżowej. gdzie się nie obrócić tam jakaś nasza twórczyni i bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!Czytałam i bardzo mi się podobało...ale film jest do kitu!!!

    OdpowiedzUsuń