wtorek, 7 grudnia 2010

[10] Mikołajkowo

Jak zapewne wiecie wczoraj ( 6 grudnia ) były Mikołajki. Każdy na pewno dostał jakiś upominek. U mnie oczywiście bez prezentu się nie odbyło ;) Od mojej przyjaciółki ( Doni - całuski ) dostałam książkę ,, Obłęd ! Jestem gwiazdą '' , dostałam też masę słodyczy , bluzkę , misia itp. itd. Nie będe wszystkiego wypisywała ;P
Mam nadzieję że każdy w ten dzień był na swój sposób szczęśliwy i nikogo nie spotakły smutne chwile. Po w taki dzień każdy powinnien być happy. ( wiem to tylko mikołajki no ale przecież święto to święto ) ;P

Co do notek to nadal czytam Ale Makote , jakoś nie mogę dobrnąć do końca ;) Ale oczywiście to nie wynika z jakości książki lecz z braku czasu. Notki możecie spodziewać się w ... czwartek.

Dziękuję za miłe i liczne komentarze widać że gdy przeniosłam się na blogger to od razu statystyka wzrosła. Oczywiście nie liczą się dla mnie tylko komentarz. Dziękuję wszystkim którzy że mną korespondóją ( choćby na gg ) ci którzy na prawdę czytają mojego bloga. Oraz wszystkim pozostałym nawet tym , którzy niekiedy zerkną w moje skromne progi.


To tylko takie krótkie podsumowanie ... od kąd się tu pojawiłam.  Mam nadzieję że nadal będzie tu zaglądali ;) Buziaczki - do następnej notki ;)

Aha a tu macie jeszcze fotkę tej książki i misia co dostałam:

8 komentarzy:

  1. Śliczny misio...

    Dostałaś bardzo fajny prezent. Po części przydatny: książka - rozrywka dla oczu i umysłu; misiek: relaks dla ciała i rąk (dla kurzu też;)), słodycze - luksus dla buzi; bluzka - mhmm... bo odnalazł właściwą właścicielkę ;]

    I nie mogę doczekać się twojej opinii Ali Makoty.
    Ja też ją długo czytałam, nie wiedziec czemu. Duże literki, nie dużo stron..
    Książka była trochę fajna, trochę głupia...

    Bardziej jestem niecierpliwa co do "Obłęd! Jestem gwiazdą"... Okładka wygląda zachęcająco. Oczywiście dla tych, którzy lubią książki tego typu... ;]]

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka, którą dostałaś, raczej nie będzie w mojej tematyce.
    Cieszę się, że dostałaś udane prezenty. Ja również.
    Dziękuję w imieniu Alexa.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty śliczne! Ciekawe, co tam napiszesz o Ali Makocie :D
    Ps. Chciałabym Ci zwrócić uwagę na błędy ortograficzne, nie chcę być wredna ani złośliwa, ale komputer sam Ci je podkreśla ^^.
    Buziaki, mam nadzieję, że się nie obrazisz :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Miś słodki a o książce słyszę pierwszy raz, więc czekam na recenzję. Myślę, że słowa 'Mikołajki' i 'nieudane' się wykluczają, bo każdy nawet najmniejszy prezent może sprawić wiele radości.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne prezenty, czekam na recenzję tej książki ;) a moje Mikołajki były udane bo byłam na wycieczce klasowej. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Statystyka statystyką - liczą się recenzję. Gratuluję prezentów, ja dostałam tylko słuchawki do telefonu, które w sumie miałam sama sobie kupić,ale... I tak się cieszę :) Czekam na recenzję Ali Makoty.

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniały misiak! jak się nie mylę, jest to jeden z tych, które są tak cudownie miękkie i miłe w dotyku :D
    życzę również przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że to fajna książka...
    Chcę ją kiedyś przeczytać.
    Ja też dostałam książkę - Bardzo Biała Wrona Ewy Nowak

    OdpowiedzUsuń