niedziela, 21 listopada 2010

[4] Zemsta czarownicy

Autor: Joseph Delaney
Tytuł: Zemsta Czarownicy
Ilość stron: 304
Czas czytania: 3 dni
Moja opinia:
Książka opowiada nam o trzynastoletnim chłopcy który był siódmym synem , siódmego syna. W tak młodym wieku musiał podjąć się pracy. Trafił do strachacza , który zajmuje się bardzo trudnym a wręcz strasznym wachem.. Stracharz wziął młodego Thomasa na 1 miesiąc próbny. Czy podoła wyzwaniu ? Tego wam nie zdradzę. Thomas będzie musiał stawić czoło boginiom , czarownicom itp. Książkę czyta się z zapartym tchem. Jest bardzo wciągająca , gdy ją czytasz zapominasz co się wokół ciebie dzieje. Przenosisz się w całkiem odległy świat. Książka jest godna polecenia ! 
Opis książki: Thomas Ward, siódmy syn siódmego syna, zostaje oddany do terminu u miejscowego stracharza. Praca jest ciężka, mistrz surowy, a wielu wcześniejszych uczniów nie podołało trudom nauki. Thomas musi się nauczyć przepędzać duchy, poskramiać czarownice i więzić boginy. Kiedy jednak niechcący uwalnia Mateczkę Malkin, najgorszą wiedźmę w Hrabstwie, zaczyna się koszmar?

4.5/6

10 komentarzy:

  1. okładka z widzenia dobrze mi znana, ale nie miałam wcześniej okazji wczytać się w treść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. okładkę już widziałam gdzieś ;-) może kiedyś sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obiecałam. A ja spełniam obietnice. Dlatego też skomentuję notkę. Ale nic nie mówiłam, że ma być ona pozytywna. Bo wiesz, ja jeszcze jestem zdruzgotana (eh, ale trudne słowo do napisania;)) i nie otrząsnęłam się z negatywnych emocji.
    Dobra, przejdźmy do książki. Tak więc, wydaje się ona ciekawa. Opinia fantastyczna, okładka książki także. Rozpisywać się nie będę, więc powiem, że ją przeczytam, jeśli.... jeśli... będzie w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam jeszcze dodać,ale wcześniej zapomniałam, że u mnie na moc-ksiazek są dwie notki. Jedna informacyjna - ważna!, a druga... no to.... o książce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdaje się być jakaś dziwna, ale może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka z opisu wydaje się ciekawa. I z okładki też. Polecam Ci książkę "Naznaczona" ,tylko jest tam parę wulgaryzmów ,ale książka ogólnie wspaniała. A i jest to książka o wampirach , więc jeśli nie podobają Ci się takie książki to nie musisz czytać. Pozdro marta27 ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć recenzja zachęcająca, ja nie przeczytam ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham książki o magii. Tutuł... Czarujący :) Lecz nie wiem, czy będę miała kiedy ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna okładka i dla niej samej chciałbym ją mieć:) W sumie na ciekawą fantastykę się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pisząc opinie, zwracaj uwagę na przecinki, bo tych w Twoich notkach brakuje. Książka może i będzie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń