czwartek, 25 listopada 2010

[6] Stosik na grudzień !!!!


 
W tym miesiącu bardzo dużo mi się książek uzbierało. To i tak nie wszystkie , reszta leży na półce i będzie zrecenzjowana dopiero w styczniu. Ale teraz zajmijmy się grudniem ! Na grudzień mam do opisania 6 książek ( najpierw muszę je przeczytać hehe ) !

Oto one:
( od dołu )
1. Antykwariat ze starymi mapami - wypożyczona z biblioteki gdyż pierwsza część mnie zafascynowała i postanowiłam przeczytać kolejną część.

2. Zmierzch - pożyczona od koleżanki. Film oglądałam ale słyszałam że książka o wiele lepsza więc sama chcę się przekonać.

3. Tylko dla wybranych - książka wypożyczona z biblioteki. Bardzo długo na nią polowałam już chciałam ją kupić aż tu w końcu znalazłam ją w bibliotece.

4. Pamiętnik nastolatki - kupiona prze zemnie na stronie internetowej allegro.pl w bardzo atrakcyjnej cenie !

5. Ala Makota zakochana. tom 1. - Wypożyczona z biblioteki. Przeczytałam wcześniejszy tom tej serii i była to na prawdę świetna książka !

6. Pamiętnik księżniczki 2 - Tak jak powyżej wypożyczyłam ją z biblioteki. Jest to kolejna książka z cyklu Pamiętnik księżniczki. Długo nie miałam odwagi jej wypożyczyć ale w końcu wziełam i w najbliżym czasie ją przeczytam !

Ok to tyle !
W tamtym miesiącu zostały opisane wszystkie książki ze stosika !
Mam na dzieję że tym razem będzie to samo !
Pa

7 komentarzy:

  1. Imponujący ten stosik. Zmierzch już mam za sobą, więcej jestem bardzo ciekawa Twojej opinii. Odezwij się do mnie na gg, co? Popiszemy troszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. 'Antykwariat' jak się nie myle jest serią Ulysses'a Moore, którą wszędzie chwalą więc powinna być nie zła :) Życzę powodzenia ze stosem. Mój również robi się coraz większy, a czasu wciąż mało i mało...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe same pozycje z cyklu "kiedy miałam naście lat". Ale Makotę się czytało, a jakże. Zapamiętałam z niej, nie wiedzieć czemu zdanie: "Ja nie chcę jeść, ja chcę zapanować nad sytuacją" i właśnie mi się ono przypomniało. "Zmierzchu" akurat nie czytałam, bo najpierw obejrzałam film, ale części 2-4 bardzo mi się podobały. Żadna tam literatura wyższych lotów, stylu zero, ale czasoumilacz świetny:)
    "Antykwariat..." brzmi obiecująco. Czekam na recenzję:) Buziaczki dla reniferka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieram się ciągle do "Antykwariatu..", bo pierwsza część przypadła mi do gustu, czekam, aż coś o niej napiszesz :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej nie mogę się doczekać Zmierzchu, ponieważ chciałabym zobaczyć, co ty o nim sądzisz i jakie według ciebie są minusy tej książki. Następnie spokoju nie daje mi "Pamiętnik nastolatek", gdyż nigdy o takiej książce nie słyszałam, ani jej nie widziałam, dlatego też jestem bardzo ciekawa, a ciekawość to pierwszy stopień do piekła... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że spodobał Ci się mój blog. Ja również dodaję Twój do odwiedzanych blogów i chętnie będę zaglądać :)
    Co do Twojego stosiku, czytałam 'Zmierzch' i 'Tylko dla wybranych'. Obie mi się spodobały, więc czekam na Twoje opinie.
    P.S. Poprzednie części 'Pamiętników Wampirów' już zrecenzowałam, możesz je znaleźć na blogu ;)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam "Zmierzch" (a jakże!) oraz "Tylko dla wybranych". Ta druga bardzo przyjemna, choć z serii młodzieżówek, ale wspominam nieźle. ;)

    OdpowiedzUsuń