czwartek, 18 listopada 2010

[3] Ala Makota - notatnik sfrustrowanej nastolatki 2

Autor: Małgorzata Budzyńska
Tytuł: Ala Makota - notatnik sfrustrowanej nastolatki 2
Ilość stron: 262
Czas czytania: 2 dni
Moja opinia: Książka opowiada nam o Ali i jej zwariowanej rodzinie. W książce znajdziemy zapiski które Ala zapisuje dzień po dniu. Pokazuje jak życie może wyglądać gdy rodzice chcą się rozwieść , wszyscy mieszkają na kupie w ciasnym domu itp.
Książka nawet fajna ! Lekka i szybko się czyta . Chociaż osobiście uważam że jest jakby trochę dziecinna. Główna bohaterka nie zachowuje się na tyle lat ile ma , sądząc po jej wypowiedziach. Książce dodaje też uroku to iż znajdują się tam śmieszne a zarazem pouczające cytaty. Jednym słowem POLECAM !!!
Opis książki:
Wakacyjne i powakacyjne perypetie sympatycznej nastolatki. Internetowa książka! Książka podawana strona po stronie w internecie, wcześniej niż na księgarskiej półce. Codziennie pojawia się strona z notatnika Ali, czyli opis dnia jej życia .

11 komentarzy:

  1. Oho :) Widzę, że moja rada się przyjęła :) Super, teraz będę częściej do Ciebie wpadała, a o ksiażce mówiłam na poprzednim blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś jak znajdę wolną chwilę to przeczytam tę książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za miłe słowa, a co do Ala ma kota, to często spotykałam się z tą książką ale jakoś nie miałam nigdy okazji przeczytać. dodam jeszcze, że po ostatnim zapoznaniu się z książkami Simona Tofielda, śmiem twierdzić, że to raczej kot ma Alę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Alą Makotą miałam przyjemność się zapoznać w ubiegły weekend i jestem pozytywnie zaskoczona ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jutro lub w niedzielę, ale najprawdopodobniej jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam i podobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy jakoś nie miałam chęci wziąć się za Alę Makotę, i w najbliższym czasie raczej po nią nie sięgnę. Ale różnie bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam ten i poprzedni tom, a teraz czytam Ala Makota Zakochana. Super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sięgnęłam kiedyś po tę książkę i bardzo mi się spodobała. Prosta z dawką humoru :)

    OdpowiedzUsuń