czwartek, 18 listopada 2010

[1] Wrota czasu



Autor: Ulysses Moore
Tytuł: Wrota czasu
Ilość stron: 222
Czas czytania; 2 dni
Moja opinia: Boska ksiązka ! Opowiada o przygodach trójki dzieci. W książce znajdziecie dużo emocji oraz będziecie mieli mieszane odczucia, Książka jest jedną z najlepszych przygodówek którą czytałam , kryje w sobie dużo tajemnic. Wkrótce zabieram się za następną część.
Opis książki: Troje dzieci, Jason, Julia i Rick, jest rozkochanych w przygodzie. Nad urwiskiem, wysoko nad morzem stoi Willa Argo z tajemniczymi pokojami. Drzwi ukryte za szafą są zamknięte na cztery spusty. Ale dzieci za wszelką cenę chcą je otworzyć...
Jeśli z czterech jedne otworzysz przypadkiem. Z czterech trzecie wskażą motto. Z czterech dwoje zaprowadzi na śmierć. A jeden z czterech - poprowadzi na dół.

3 komentarze:

  1. Ja również jestem fanką całej serii "Ulysses Moore" . Świetne książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te książki:D Przeczytałam już trzy i nie mogę się doczekać dalszych części. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń